Gå til innhold

Anbefalte innlegg

/me synes poenggivningen er blitt litt urettferdig i det siste, siden maks poengsum nå er 4 poeng, mot 12 poeng i runde 2. Vil gjerne at ting skal være litt konsistent, skjønner du.

PT: Seff skal serverside og funksjonalitet telle mer enn designdelen. Hvis du tolket mitt innlegg som det motsatte, er det feil. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PT: Seff skal serverside og funksjonalitet telle mer enn designdelen. Hvis du tolket mitt innlegg som det motsatte, er det feil. ;)

Tolket deg ikke feil nei. Var bare veldig++ enig med deg (y)

Men dette er en compo jeg gjerne blir med paa saa lenge jeg faar litt tid paa meg.

Lenke til kommentar
/me synes poenggivningen er blitt litt urettferdig i det siste, siden maks poengsum nå er 4 poeng, mot 12 poeng i runde 2. Vil gjerne at ting skal være litt konsistent, skjønner du.

Lynrunde gir færre poeng :) Gutta som vant fikk kanskje bare fire poeng, men visstnok er firmaet villig til å punge ut for designet, så da kan man vel ikke klage ;)

Klette: min feil, slettet det igjen da jeg bruker den servern til å lage min alternative vri på siden som et svar på noe som ble mekket internt tidligere idag. Skal legge det ut igjen jeg :)

Få til en enighet om vekting av funksjonalitet mot design samt en fornuftig frist (tenkte tre-fire uker selv) så ruller jeg ut jeg :) Hvis dere vil ha en grovskisse av tankene mine rundt forventet fuksjonalitet så kan det ordnes også :)

Lenke til kommentar

enden: Lynrunder bør gi mer poeng. Det er mye mer krevende og stressende.. Det gikk litt varmt for seg de siste timene før levering, kan du si..:)

Hvorfor er alle så opptatt av fordeling..? Om noen samarbeider, så får de bli enige om en fordeling, vi trenger ikke ta det offentlig..?

Lenke til kommentar
Vil vel egentlig si 10/90, jeg. Aller best er det jo om en virkelig designdyktig person tar seg av designet, evt. koden, og SirIce eller jorgis mekker php-sakene. Ikke at SirIce og  jorgis ikke er gode webdesignere, men altså. Dere skjønner, håper jeg. :)

Selve poenget her er jo at man også skal kunne vektlegge andre egenskaper enn bare design...

PS: Hvorfor skal du begrense til PHP 4 ?? Hvorfor ikke PHP5 med bedre støtte for OO, eller hva med de som brenner inne med store kunnskaper om ASP, CF, osv... ?? Jeg synes krav bør være at man selv kan stille med server hvis man ikke tar i bruk PHP 4, og at koden ligger oppdatert på servern. Dette burde bli rettferdig for alle.

edit: 1500 :wee:

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...