Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Designet til marvil gjør jo at siden ser ut som om den tilhører "svart/hvitfilm-instituttet", evt soverommet til oldermora mi.

 

Hmm, for å være litt mer saklig, synes ikke det designet passer til ett firma som driver noe så "nymotens" som konsulenttjenester innen data.

 

Men da var jo det beste av de to da, siden det andre hadde noen litt voldsomme farger som jeg ikke liker.

 

Gratulerer Marvil/Jorgis!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:)

Har dere endret på filene siden jeg kodet første delen?

Bakgrunnen "passer ikke" i Internet Explorer. :dontgetit:

Passer ikke? Eneste forskjellen jeg ser her mellom IE6 og FF 0.9.3 (har ikke annet tilgjengelig ATM) er at siden flytter seg 15px til høyre i IE, siden IE ikke viser heisen.

 

 

Til alle dere andre: Jeg kan si meg enig i at det er litt "oldemor-style", ihvertfall i forhold til dunis sitt, men siden marvil hadde designet, klandrer jeg han. :p

 

Neida. Dunis hadde et mer futuristisk design, men IMHO gav Dunis sin side et lite preg av å være litt sparsomt og grunt på alt annet enn fargene (:p).

 

Hvordan fordeles poengene denne runden? Er jo litt smårar fordeling denne gangen.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke noe futuristisk preg på siden. Jeg valgte å gjøre det på den måten, jeg valgte også å bytte farger. Jeg satset alt på den type design og fargevalg, noe som gikk igjennom hos firmaet.

 

Passer nok helt sikkert som blog eller lignende, men siden firmaet valgte å bruke designet, så forholder jeg meg til det.

Lenke til kommentar

RESULTAT COMPO #4

 

Marvil / jorgis vinner med et design som blir tatt ibruk av bedriften etter avtale har jeg hørt :) Gratulerer så mye gutter :thumbup:

4 poeng

 

Dunestar kommer på en velfortjent andreplass med sitt bidrag

2 poeng

 

 

Stilling totalt

HalTan med 16 poeng

PoleCat med 12 poeng

Dunestar med 10 poeng

TiMMi- med 5 poeng

Marvil med 5 poeng

Jorgis med 4 poeng

Smidt med 2 poeng

Prowl med 1 poeng

 

 

Arrangørene er forøvrig meget skuffet over deltagelsen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Forslag har kommet inn om å lage comporunde av å snekre sammen en dedikert composide. Da tenker jeg på alt fra bunnen av med frie tøyler. Vekt ligger likt mellom design og funksjonalitet. Tanker?

 

Oppgaven vil altså bestå av design, database og serverside i PHP4

Om tiden strekker til, så kan man alltids prøve..

 

jorgis: Du kan database og PHP4, sant..? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...