Marvil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 /me har såvidt komt i gang med en pre-betagreie, var plutselig veldig inspirert, begynte - og ALL fantasien forsvant... såååå.... :\ Det forsvinner med alderen, så siden du har bursdag så renner det sikkert ut.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvordan var det med logoen? kunne man lage ny? fikk en god idè på logo! Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Greit om jeg tar bort der det står "Nerdene Kommer" vell? Har igjen det hjulet og N k... Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hm, er det lov å bytte farge på logoen? Blå er litt "utgått", lissom.. Hva ble det endelige angående produkt, fisk eller ferdigkoda HTML/CSS/osv opplegg..? Logoen er spikret. Logoen er spikret fast... Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Dere kan sikkert trikse litt med logoen om dere vil, men jeg kan ikke garantere at det ikke teller negativt, da logoen i utgangspunktet er spikret. Skulle dere komme opp med sinnsyke logoer så er det jo lov å prøve seg Innlevering foregår forøvrig pr mail til [email protected] innen 16:00 torsdag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Er det dette suspekte firmaet med alle polakkene ansatt..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Får man se hva folk laga eller..? Fristen er vel ute. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg å vil se hva folk har laget Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva skjedde med konkurransen, hvem vant? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vi får ikke vite noenting før nerdenekommer.no får snakket litt med enden, som først kommer tilbake fra syden 8/9. Er det noen her som vet hvor mange som deltar? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Etter det jeg erfarer, er det 2 forslag levert.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvem er den andre forslagsyteren? 50% *hohoho* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvem er den andre forslagsyteren? 50% *hohoho* Dunestar is his name. Dishwasher is his weapon. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hei, jeg er tilbake! Kan bekrefte at jeg vet om to forslag. Dunestar sitt og Marvil/jorgis sitt. Vinneren er Marvil/jorgis!! Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Grattis da Marvil og Jorgis Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Gratulerer. sammarbeid var visst en lur ide.. Endret 9. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har dere endret på filene siden jeg kodet første delen? Bakgrunnen "passer ikke" i Internet Explorer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har dere endret på filene siden jeg kodet første delen?Bakgrunnen "passer ikke" i Internet Explorer. Hm, nei si det. Jeg hadde ansvar for grafikk, jorgis hadde ansvar for kode, så jeg klandrer han.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå