arez Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 må si meg ganske enig med marvil der.. men du får ikke brus med meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Gratulerer med oppslutninen Kun ett reelt forslag har kommet inn, sammen med et par logoforslag. Siden anonymitet ikke akkurat er så viktig da linker jeg bare rett til forslagene og gratulerer Dunestar (som er borte i helgen) med et knakende godt design: http://home.no.net/simbogn/compo/vikingboard.jpg Kort forklaring, hvis det trengs: Designet er i 76% bredde,men det mørkeblå i header fyller ut hele skjermbredden. I header er det menyen som er skalèrbar. Menyen fungerer slik at hvis man holder musa over et menyvalg, vises en kjapp beskrivelse i det oransje feltet, nokså liknende www.absentvoid.com eller www.gamer.no. I "innholdsdelen" er det den lyse, store boksen som er skalèrbar. Den boksen tar 60% av hele skjermbredden. Boksen med submeny etc. har angitt bredde. "Neque porro quisquam est qui doloremi ..." i headeren byttes selvfølgelig ut med et slogan eller liknende. Regner med du/dere forstår resten. Prowl har også levert logoforslag: http://home.no/skog/viking/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) I knew it all along Edit: Og nå vet dunis det selv, også. (Han er på hytta) Edit 2: Skulle hilse å si at han var svært fornøyd Endret 17. juli 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 RESULTAT COMPO #3 Dunestar vinner på walkover, men med et meget smidig design 4 poeng Prowl får trøstepoeng for jobben med logo 1 poeng Stilling totalt HalTan med 16 poeng PoleCat med 12 poeng Dunestar med 8 poeng TiMMi- med 5 poeng Smidt med 2 poeng Marvil med 1 poeng Prowl med 1 poeng Arrangørene er forøvrig meget skuffet over deltagelsen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er nok flere av brukerene som ikke orker på grund av alt styret rundt å poste det i forumet etter frist.. Jeg gidder hvertfall ikke. Ikke at jeg er så flink, men liker å holde på Det dere kunne ha fiksa var at det var forskjellige kategorier som hele tiden var like, men med runder. På den måten kan man holde på med en ting i flere måneder uten at man må begyne på nytt fordi den ikke passer til konkuransen. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Dunestar er skremmende dyktig. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Ble det forresten noe av en side med ranking og mulighet for å poste designene sine og sånt til compoen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Nei, tror ikke det. Tror det stoppet ved mangel på folk som kunne mekke serverside-biten. btw: nå har jeg forresten mengder av tid til å gjøre nettopp det.... *hmm* Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Melder meg på server-side-biten.. Kan fikse PHP, MySQL, .htaccess, hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jonas: Det blir ikke aktuelt med et system som medfører juksemuligheter Er det stemning for lagtidscompo så er det greit, men jeg har ikke hørt andre som har etterlyst dette enda. Siden kokte bort, men det er jo bare å kjøre igang for de som har lyst Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg synes ikke åpen runde var helt det store. Jeg blir nesten garantert med neste gang, hadde rett og slett for mye å henge hendene i for tiden. Har også et compoforslag jeg tror kan bli bra. Grattis til Simon da! Hilsen en smule full PoleCat. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hilsen en smule full PoleCat. Hehe. Det kan vi vel se på siggen din... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hilsen en smule full PoleCat. Hehe. Det kan vi vel se på siggen din... Hva mener du med det!??? :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg synes ikke åpen runde var helt det store. Jeg blir nesten garantert med neste gang, hadde rett og slett for mye å henge hendene i for tiden. Har også et compoforslag jeg tror kan bli bra. Grattis til Simon da! Hilsen en smule full PoleCat. Vel, hadde folk meldt seg på så hadde det ikke vært åpen runde... Elending "oppmøte" denne gangen... Fylleposter slår vi hardt ned på her vettu (nok OT ) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Takker! Jeg er nå tilbake fra hytta. Kjip oppslutning, så vi får håpe det blir bedre neste gang. Jeg har noen forslag til hvordan en compo kan gjennomføres. Skal snakke med deg, Jørgen, litt senere, siden jeg nå skal ut å cruise med knallgul Peugeot 306 Cabriolet Pinin Farina (forlenga utgave). Endret 30. august 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Lynrunde En delvis fiktiv historie: Supportfirmaet NerdeneKommer (ikke mobb) trenger en ny hjemmeside med design og html/css Siden de har nå er skrevet spesifikt for IE, og er kjedelig og grå. De har oppdaget at de har konkurenter på nett og at de taper kunder som blir skremt vekk av den uproffe hjemmesiden deres. Logoen er allerede utarbeidet og spikret så det nye designet må bygges rundt dette. Ut over dette stilles det ingen spesifike krav annet at de ser for seg en tekstlig del innhold i forbindelse med beskrivelse av produkter og tjenester samt at de trenger plass i designet til eventuelle registrerings-skjemaer. Designet må være rent og proffesjonelt, men gjerne med bruk av farger. De har sett for seg at de trenger noe plass til eksterne lenker (som lett kan skilles fra den ordinære menyen), dagens tips, etc. Dagens sider, samt logo finnes på http://nerdenekommer.no/web Innholdet som ligger der er å regne for utkast til endelig innhold, og kan gi en pekepinn på profilen til firmaet. Stikkord for firmaet er enkelhet, samarbeid, personlig kontakt, oversiktelighet. Frist er torsdag, men jeg må komme tilbake med nærmere detaljer angående tid og leveringsmåte. Bedømmelse vil bli forettatt av eksterne. Ingen påmelding denne gangen, men jeg vil gjerne ha et vink fra dere som jobebr med dette så jeg har litt oversikt Jeg er også utligjengelig etter tirsdag kveld slik at spørsmål bør stilles iløpet av kvelden og morgendagen. Legg merke til at oppdraget faktisk kan resultere i at designet er ønsket av en bedrift Lykke til! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Finnes logo i .ai-fil eller lignende? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Haha, bra navn.. Åssen firma er dette..? Hm, er det lov å bytte farge på logoen? Blå er litt "utgått", lissom.. Hva ble det endelige angående produkt, fisk eller ferdigkoda HTML/CSS/osv opplegg..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hm, er det lov å bytte farge på logoen? Blå er litt "utgått", lissom.. Hva ble det endelige angående produkt, fisk eller ferdigkoda HTML/CSS/osv opplegg..? Logoen er spikret. trenger en ny hjemmeside med design og html/css Jeg har logoen i en .pdf, men jeg regner med at det ikke hjelper så mye... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Du svarte ikke meg! Kunne tenke meg å gjøre den litt mindre ser du, thats all, men når du sier "spikret", er det heller kanskje ikke lov? EDIT: Ok, da blir det bitmap-skalering. Endret 30. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå