Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Access..!

access har sine begrensinger... Den største jeg har opplevd om man ikke har servern selv er det med rettigheter.

 

Dessuten har den en berensing på str. En form for sql database er å foretrekke.

 

Selv om jeg har vært med på å lage en portal med ASP og access.... Men nå er jeg fult ut php/mySQL gutt :D hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marvil: trenger du hjelp med mySQL, så kan jeg gi deg en hjelpende hånd.. ;)

 

 

ang hosting.. uhm.. ser ut til at servern min er temmelig ustabil om dagen, så.. nei.. :p

 

men om noen trenger noen som kan mysql på teamet sitt så.. *vinkevink* ;)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Marvil: trenger du hjelp med mySQL, så kan jeg gi deg en hjelpende hånd.. ;)

Heh. Tar det til sommeren..:) Nu er det plenty med heldager, eksamen og russetid.. :w00t: Skal gjøre minst mulig for å bli intressert i nye ting..:)

 

Men til neste år er det militæret elns, så da kan jeg lese masse.. ;)

Lenke til kommentar
Compoannonsering:

 

Oppstart: Onsdag 20:00

 

Oppgave: Design og kode til composiden. Dette inkluderer serverside, enten PHP eller ASP og MySQL database (ikke avansert databaseprogging)

Gå sammen i gruppe (det anbefales) på maks tre personer. Ikke nødvendigvis design som vektlegges. En viss funksjonalitet dikteres som et minimum.

*se på klokken*

 

Åssen tidssone snakker vi her..?

Lenke til kommentar

enig med klette, jeg melder meg på alt av design, bare jeg slipper koding...

 

(bare sånn lite spørsmål, når det kommer en oppgave som inneholder at man må lage hele siden(kommer sikkert), og ikke bare en fisk... er det da lov å lage hele siden i flash, eller må det være HTML,CSS og lignende?

Lenke til kommentar
Hva med å rett og slett dele konkurransen opp i to deler?

En design del og en kode del der man skal kode det seirende designet? :dontgetit:

 

Jeg er borimot sikker på at det ville gitt mye bedre oppsluttning. :)

må vel isåfall bli tre deler da.. en design, koding av design og koding av innholdet på siden (php asp mysql)

jeg vil påstå at det gjerne ikke er så lett å kåre en vinner i koding av design, for som regel får jo alle til å kode slik at det ikke blir feil i noen nettlesere. foreslår heller da å kjøre en design (og koding av design del) og en php asp mysql del, (som nevnt over)

Lenke til kommentar
Hva med å rett og slett dele konkurransen opp i to deler?

En design del og en kode del der man skal kode det seirende designet? :dontgetit:

 

Jeg er borimot sikker på at det ville gitt mye bedre oppsluttning. :)

må vel isåfall bli tre deler da.. en design, koding av design og koding av innholdet på siden (php asp mysql)

jeg vil påstå at det gjerne ikke er så lett å kåre en vinner i koding av design, for som regel får jo alle til å kode slik at det ikke blir feil i noen nettlesere. foreslår heller da å kjøre en design (og koding av design del) og en php asp mysql del, (som nevnt over)

Holder i massevis å dele i to.

Design går jo ut på å kunne kode sidene sine skikkelig også - ikkje berre grafisk utforming ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...