Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snittpoeng? :ermm: Så jeg kan delta èn gang, få toppscore, og vinne hele skiten? :roll:

Hm. Det er også min tanke, men jeg mener jeg har diskutert dette med noen andre for en tid tilbake.. :blush: Hvem, nei det husker jeg ikke. (oddsen går vel i polert's favør, tipper jeg)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

en uofisiell konkuranse der serieposng ikke teller, men er morsomt å vise fram er dumt da eller?

 

 

edit; hva er det med meg og doble f-er for tiden?

 

 

edit 2; jeg simpelthen elsker å ta middagen forran PCn fordi dere fjøsnisser lager masse styr i compotråden (og andre, større fjøsnisser lager krøll andre steder) :p

Endret av enden
Lenke til kommentar
Begge. Altså, en komkurranse er ikke gøy, om det ikke er et visst element av konkurranse...

enig, håper det blir enighet om dette poeng systemet, ville vært for dumt om hele greien skulle stoppet opp fordi det er uenighet om poenggivningen.

enden: har du noe info om neste runde? tid? blir det lenge til eller er det noe i luften?

Lenke til kommentar

greit, har en god løsning på problemet. Hva med en comporunde for å lage en composide? Si to uker og mulighet for teamwork (maks tre pr lag)

 

Der lager alle sin egne løsning basert på noen rammer

 

ingen planer for ny runde enda nei

 

edit # ørten; pokkers skrivefeil for tiden - presterer å legge mellomrom midt i ord og greier :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Min første post på lenge, og da er det kanskje best å komme med noe konstruktivt...

 

Må først få lov til å berømme forslagene. Utrolig mange bra forslag, og enden med flere, har tydeligvis gjort en god del arbeid for at konken har blitt en suksess så langt.

 

Jeg melder meg også herved som frivillig dommer hvis dette faller i interesse for de involverte partene. Blir neppe noen forslag fra meg likevel, så da stiller jeg heller opp som objektiv dommer...

 

Gratulerer til vinnerne så langt, dere har svart belte i webdesign... :w00t:

Lenke til kommentar
Synd du ikke kan være med selv da. :hmm:

He he... Tror nok at det er best jeg sparer meg selv for den irritasjonen det ville medføre, selv om det ikke er umulig at jeg har sjanse å vinne, hvis alle glemmer å levere en sjelden gang ;)

 

Fikk ikke noe respons bakenden, er jeg godtatt som dommer eller ei? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...