enden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Da er det dags for compoens første runde. Først en liten gjennomgang av hvordan det hele kommer til å foregå: Idag kommer et clue - oppgaven avsløres ikke før ved start. Dere får nå vite hva slags type oppgave det er snakk om, og når oppstart er. Det er løpende påmelding hele uken. Ved oppstart gis det full info om oppdraget, og varighet. Etter at tidsfristen har utløpt har alle en time på seg på å poste bidraget sitt. Et dommerpanel bestående av megselv og to av deltakerene (tilfeldig utvalgt) skal så gå gjennom bidragene og hver premiere de tre beste med henholdsvis 1, 2 og 4 poeng. Det blir ved dette kåret en vinner av compoen, samt mulighet for å følge med på hvem som leder sammenlagt Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Clue: design ut fra et bilde. Oppstart: fredag 2/4 21:00 Grunnet litt problemer med både server og tid (har en 20" LCD jeg må teste ikveld ) vil det denne gangen bli påmelding på PM. Til neste gang lover jeg å ha en side oppe som tar for seg dette sant oversikt og historikk på compoer (ja takk til PHP hjelp) Endret 28. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Må vel lære meg litt mer PS og alt sammen først, jeg da... Endret 28. mars 2004 av Jakob Lenke til kommentar
nAD Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dette kan bli spennende Lykke til folkens, er langt fra skilled til å bli med på noe som dette. Kan ta en compo i CS visst noen har lyst? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nå har jeg meldt meg på Hehe, får håpe jeg ikke driter meg helt ut Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 En ting jeg kom på skal vi bare legge ut fisken........ Eller skal vi kode siden også? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 er jo nødt til ihvertfall å kode html da.. siden det ikke bare skal være PS compo... btw.. skal vi bare pm'e deg da, enden, når vi føler at vi vil melde oss på.. ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Om oppgaven er koding i tillegg så kommer det i cluet. Denne gangen er det bare fisk Aldri fått så mange PMer før... *åpne Outlook Express* edit etter at jeg så enzo sitt innlegg: Det blir både koding og design litt om hverandre. Ikke alle er gode på alt, og jeg prøver å la alle få noe de kan bryne seg på Endret 28. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Buhu! Hvis det starter fredag er det uvisst om jeg kan være med! EDIT: Sorry for the OT. EDIT2: Rope STICKY! Endret 28. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Sorry, men helg er det ideelle. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) enden: varighet av hver enkelt compo... hvilke tidsperspektiv snakker vi om her? 1 dag? 2 dager? 4 dager? 1 uke? edit: ehm.. ja.. helg ja.. edit2: men nå snakker vi jo om påskeferien da... kanskje man burde la første compo få litt ekstra tid? for er jo kanskje en del som skal bort eller lign.. ? Endret 28. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ja takk alle deler, men i hovedsak er det helg som teller. En enkel PS oppgave bør kunne gjøres på en dag (eller hurtigoppgaver ). Koding, kanskje tilogmed med litt dynamikk bør gi litt lenger frist Når oppgaven kommer er det alltids lov til å klage på for korte frister Endret 28. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva med ukesoppgaver?? Har operert så jeg er hjemmesittende/sengeliggende...... Så kunne godt hatt noe å gjort på i løpet av uken Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 hehe, vi får se. Sikker ikke så mange som er i samme båt som deg Vi ser hvordan det går med et par gjennomføringer før vi utvider reportoaret Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Æsja! Har masse eg må bli ferdig med først - faktisk to heile sider + ei som er under utvikling all of the time . samt at det blir LAN i påskeferien... Kan ikkje garantere at eg blir med denne omgangen vertfall Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Dette høres fett ut, skal jeg bare sende PM til enden for å melde meg på?.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Bare send PM (gjentar at dette er en midlertidig løsning. Må bare utarbeide et konsept og kontakte en som kan PHP bedre enn meg ) Endret 30. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg bare lurer på noe. Siden konkurransen begynner i Påska, skal den ha noe med påske å gjøre? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mekk ei påske-theme side! Gult og kyllinger og påskeegg og..og...og.. JULENISSEN! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ... og en Arve i gul skjorte! Nai, jeg tviler enden vil gi mer info enn det vi har fått. EDIT: Sorry at jeg lot dette skli ut. Endret 30. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå