Gå til innhold

PSU fra itbutikken.dk , hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei! Hvis jeg bestiller ting fra itbutikken så får jeg alt jeg skal ha med nesten 1/4dels avslag i prisen, og lurer på en ting...

Jeg trenger ny PSU, sjekket på diverse "PSU kalkulatorer" og fant ut at jeg trenger rundt 420W... Hittil så har jeg en AOpen 350W PSU, og det funker greit, men ser at enkelte Volt verdier er litt drøye... itbutikken selger for det meste AOpen PSU'er og jeg vurderte AOpen FSP400 60PFN eller AOpen FSP400 60BNP (hva er forskjellen?). Regner med at de klarer å gi det lille ekstra jeg trenger, spesielt siden de er 50W sterkere enn den jeg har nå... Når jeg søker på google på modellnavnet så virker det som om Fortron/Source også har nesten lik modell, og hvis du går inn på produktsidene til AOpen og ser på NEMKO godkjenningen så står det blandt annet at to av fire fabrikker hvor PSU'en blir laget er Fortron/Source, betyr dette at det egentlig er en Fortron/Source PSU, bare solgt under AOpen navnet?

Takk for alle svar!

EDIT! Har fått høre at det ER en Fortron/Source solgt under AOpen navnet! Hvis noen mener noe annet så si ifra!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...