brukernamn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ved eit stort uhell, ikkje spørr koffor, det er berre innvikla, sitter eg med ei Q-tec strømforsyning på 450W. Dette er jo sjølsagt elendige greier, og dessuten bråker den. Eg lurte på om noken kunne nevne ei strømforsyning som er: - relativt billig - har en viss kvalitet - er svært stillegåande Dette trenger ikkje vere et spesiel merke som chieftec eller thermaltake, så lenge den oppfyller minge krav er eg fornøgd Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 en 350w fra forton er en veldig god strømforsyning. finnes hos microplex.no Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 noken fleire ideer, syns den strømforsyninga såg fornuftig ut, i pris og støy eg.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 MIST og F/S er veldig gode PSUer - har en av hver sort Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ved eit stort uhell, ikkje spørr koffor, det er berre innvikla, sitter eg med ei Q-tec strømforsyning på 450W. Dette er jo sjølsagt elendige greier, og dessuten bråker den. Eg lurte på om noken kunne nevne ei strømforsyning som er: - relativt billig - har en viss kvalitet - er svært stillegåande Dette trenger ikkje vere et spesiel merke som chieftec eller thermaltake, så lenge den oppfyller minge krav er eg fornøgd ikke kritiser Q-TEC viftene...sitter selv med en 550watts GOLD Q-tec så det så .... selv om den bare bruker 510watt av di 550wattene så igjenhjeld så er den stille og kjøler bra... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ved eit stort uhell, ikkje spørr koffor, det er berre innvikla, sitter eg med ei Q-tec strømforsyning på 450W. Dette er jo sjølsagt elendige greier, og dessuten bråker den. Eg lurte på om noken kunne nevne ei strømforsyning som er: - relativt billig - har en viss kvalitet - er svært stillegåande Dette trenger ikkje vere et spesiel merke som chieftec eller thermaltake, så lenge den oppfyller minge krav er eg fornøgd ikke kritiser Q-TEC viftene...sitter selv med en 550watts GOLD Q-tec så det så .... selv om den bare bruker 510watt av di 550wattene så igjenhjeld så er den stille og kjøler bra... Min bråkte vertfall som et helv**** 100 dB Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kjekk måte Q-tec sier det på selv Noise not over 33dB, eller noe. Støynivået er oppgitt til 32.8 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ved eit stort uhell, ikkje spørr koffor, det er berre innvikla, sitter eg med ei Q-tec strømforsyning på 450W. Dette er jo sjølsagt elendige greier, og dessuten bråker den. Eg lurte på om noken kunne nevne ei strømforsyning som er: - relativt billig - har en viss kvalitet - er svært stillegåande Dette trenger ikkje vere et spesiel merke som chieftec eller thermaltake, så lenge den oppfyller minge krav er eg fornøgd ikke kritiser Q-TEC viftene...sitter selv med en 550watts GOLD Q-tec så det så .... selv om den bare bruker 510watt av di 550wattene så igjenhjeld så er den stille og kjøler bra... Min bråkte vertfall som et helv**** 100 dB Er bare og bytte viftene da, du trenger heller ikke kjøre med begge viftene. Kobl av den som kjøler "oppover". Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det som nikkor nevner funker greit, men det reduserer ikkje nok støy. Dersom du vil fjerne støyen permanent så seriekobler du viftene. P.S ikkje alle vifter som liker det. men på min 400 w q-tec funker det heilt flott. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) nei, gidder ikke no slikt tull! Bestiller meg heller no som oser kvalitet..... Aldri mere q-tec Endret 5. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 nei, gidder ikke no slikt tull!Bestiller meg heller no som oser kvalitet..... Aldri mere q-tec et godt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå