sjøgren Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 syns ikke denne filmen var så bra jeg!! 8 klassinger på skolen min lager MYE bedre filmer en det der!!! hehe...*ler* Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tja, slett ikke verst. Det er en del ting å sette fingeren på men de fleste er allerede nevnt, så da gidder jeg ikke å gjenta de andre som har uttalt seg. Alt i alt synes jeg filmen var ganske underholdene, og et stort framskritt fra den forrige filmen deres. Men en liten filleting jeg reagerte på var at rulleteksten var i begynnelsen, det er kanskje et forsøk på å være original, men personlig foretrekker jeg å ha den til slutt. Men som sagt er dette bare en filleting, og alt i alt var det mye bra å bygge videre på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Tja, slett ikke verst. Det er en del ting å sette fingeren på men de fleste er allerede nevnt, så da gidder jeg ikke å gjenta de andre som har uttalt seg. Alt i alt synes jeg filmen var ganske underholdene, og et stort framskritt fra den forrige filmen deres. Men en liten filleting jeg reagerte på var at rulleteksten var i begynnelsen, det er kanskje et forsøk på å være original, men personlig foretrekker jeg å ha den til slutt. Men som sagt er dette bare en filleting, og alt i alt var det mye bra å bygge videre på. Vel, poenget var at vi skulle vise denne for klassen, og folka i klassen har en tendens til å gå når de ser rulleteksten. Derfor tok vi den i starten, slik at ALLE måtte se den. Skjønner? EDIT: Sjøgren, dette var ikke ment som en skrytetråd. Om de lager bedre filmer enn det her, bryr meg midt i rævva. Endret 29. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 syns ikke denne filmen var så bra jeg!! 8 klassinger på skolen min lager MYE bedre filmer en det der!!! hehe...*ler* Jøss, du går på en slik skole med både ungdomskole og barneskole er sammen altså. Hm, jeg tror du ser litt for mye opp til dine eldre skolekamerater. Når du kommer til 8 (ja, jeg vet det er lenge til, men kommer en dag) så vil du se at filmene faktisk ikke var så bra. Men at det bare var du som var så liten og ble så imponert av dette bare på grunn av din endeløse beundrelse av de store 8 klassingene. - Men sånn ellers, vennligst ikke spre dine fjortiss tendenser rundt i andre sine seriøse tråder. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Linken hans funker ikke lengre. Siden jeg lånte han litt plass, har sannelig all båndbredden min blitt brukt opp! Mine månedlige 5GB har forsvunnet! Så nå må jeg vel vente til torsdag før siden igjen er oppe.... Trist! Lenke til kommentar
knatt Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 veldig artig liten film Eg synest det først og fremst er imponerande å bli ferdig med nokke som varar meir enn fem minutt. surveillance kamera effekten er også bra (ome den enn drar ut litt..). Og det er tøft at de heile tida er så alvorleg. dritseriøs liksom imponert! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 EDIT:Sjøgren, dette var ikke ment som en skrytetråd. Om de lager bedre filmer enn det her, bryr meg midt i rævva. rolig nå cum!,, Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 EDIT:Sjøgren, dette var ikke ment som en skrytetråd. Om de lager bedre filmer enn det her, bryr meg midt i rævva. rolig nå cum!,, Skulle bare si at den er rapportert - enten det var ment som spøk eller ei, for det er ærekrenkende. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 EDIT:Sjøgren, dette var ikke ment som en skrytetråd. Om de lager bedre filmer enn det her, bryr meg midt i rævva. rolig nå cum!,, Skulle bare si at den er rapportert - enten det var ment som spøk eller ei, for det er ærekrenkende. hva gjør nå en åtter fra eller till,? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Skal bare si at link er oppe igjen! Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ro dere ned da..bare kødd da ! var en artig film det derre der! men det eneste var den bullet time saken vakke så bra.! stå på! Lenke til kommentar
comrad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Som nevnt tidligere likte jeg ikke forsøket deres på bullet time, og fikk med meg Stian og laget en alternativ løsning. (er tho ikke så flink at vi får til Matrix stil,, enda.. ) IbsenArt (Ligger som "bullet test" i film seksjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå