Mithrandir123 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 I det siste har jeg sittet å irritert meg over hvor dårlig supporten til Tiscali er, for det første så må man på det minste vente i 1 time for å få snakke med noen, og når man først for snakke med noen så vet de ikke hva som er galt. Linjene faller ned hele tiden og når de ikke faller ned er de generelt ustabile. Jaja, jeg vet at dette kan være en lokal sak, men uansett hva som skjer så klarer jeg ikke mer av dette. Besides, 348/128 til tiscali eksisterer ikke lengre, ikkesant? Fordi når jeg ser på deres hjemmesider så ser jeg 700/128 til mindre pris enn det jeg betaler for 348/128 idag. Hvorfor har jeg fortsatt 348/128, og hvorfor har jeg ikke fått beskjed, evt et tilbud om å bytte? Anyways, hvis jeg vil bytte hva burde jeg bytte til? Bemerk: jeg spiller cs aktivt, så jeg er veldig avhengig av oppetid og stabilitet, og sist men ikke minst, god ping. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ville gått for Tele2, bra ping og stabilt, men problemer kan oppstå med alle ISP'er, får bare håpe du ikke er like uheldig med den du bytter til Lenke til kommentar
Marik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. Og du får en stabil linje. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Telenor er knall det.. ALDRI hatt problemer med linja, og nå har dem skrudd om hastigheten som ******, så bare å bestille spør du meg Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! ehh, jo Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror han som er ute etter hjelp ville satt pris på om dere ikke oppførere dere som drittunger! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hva er vitsen å ringe support da enn kan mer enn dem.. Ringer selv bare etter å ha feilsøkt selv, og skal melde om feil. (sier hva gjort, dem skrive ned, og feilmelde) Edit: har ikke så peil på hvordan disse supportene er. Har dog sittet i den andre enden i et firma som leide ut support til flere bedrifter (hjemmepc).. Ringer ikke inn til supporten av prinnsipp, annet hvis jeg ikke skal feilmelde. Endret 28. mars 2004 av spetter Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! JO! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! JO! ØØØ NEI Telenor er noe dritt! Tiscali BTW har jeg aldri hatt noe problem med og jeg ELSKER dem, men det kan hende er fordi jeg får en 2mbit av dem for 300,- Tiscali - Telenor - Tele2 - (Vet jeg egentlig ikke noe om...) Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 NGT ! "alt annet er dritt" ! Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tydlig mange med peiling her.. Det er klart det er forskjell på ISPene, men hvis du ikke vet hva grunnen til ustabiliteten hos deg er er det langt fra sikkert at en annen ISP klarer gi deg noe bedre. Hvis linjen er dårlig eller du er langt fra en sentral vil det ikke bli bedre av at du bytter til telenor eller noen andre. Linjene er fremdeles de samme (stort sett alle leier nettet av telenor). Dessuten kan det hende at det er ditt utstyr som lager problemer. Det skjer oftere enn mange tror at det kan oppstå konflikter mellom forskjellig nettverktsutyr. Dersom dette skjer mellom modemet ditt og netverkskortet eller routeren din er det faktisk ikke tiscalis feil, men det kan da hjelpe å bytte leverandør ettersom du da sannsynligvis får modem av et annet merke. Cisco og 3com er foreksempel kjent for å ofte kunne forårsake konflikter (link-flap) med hverandre. Lønner seg å finne ut hva feilen er. Hvis ikke gutta på tiscali kan hjelpe deg får du heller prøve noen andre. Lykke til med feilsøking. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 QUOTE (Same- @ 28/03/2004 : 13:36) QUOTE (Marik @ 28/03/2004 : 14:25) Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! Jeg hata telenor som bare det, men nå er dem supre.. Det som er dumt ellers, er at du ikke får fast ip. Det er ikke noe problem hvis du ikke trenger det! Og det er super support, stabil linje, gratis hos icanal.no. God ping i CS også! Så det er jo å anbefale nuh for tida! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Catch...? Beste linjene som finnes når det kommer til ping Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Som sagt så eksisterte ikke dette problemet for 3 uker siden. Jeg har prøvd: Uten router reboote modem reboote router skifte ip'er en og en pc søke etter virus/spyware (alle pcene) med og uten brannmur Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Tydlig mange med peiling her.. Det er klart det er forskjell på ISPene, men hvis du ikke vet hva grunnen til ustabiliteten hos deg er er det langt fra sikkert at en annen ISP klarer gi deg noe bedre. Hvis linjen er dårlig eller du er langt fra en sentral vil det ikke bli bedre av at du bytter til telenor eller noen andre. Linjene er fremdeles de samme (stort sett alle leier nettet av telenor). Dessuten kan det hende at det er ditt utstyr som lager problemer. Det skjer oftere enn mange tror at det kan oppstå konflikter mellom forskjellig nettverktsutyr. Dersom dette skjer mellom modemet ditt og netverkskortet eller routeren din er det faktisk ikke tiscalis feil, men det kan da hjelpe å bytte leverandør ettersom du da sannsynligvis får modem av et annet merke. Cisco og 3com er foreksempel kjent for å ofte kunne forårsake konflikter (link-flap) med hverandre. Lønner seg å finne ut hva feilen er. Hvis ikke gutta på tiscali kan hjelpe deg får du heller prøve noen andre. Lykke til med feilsøking. Takk for det mest fornuftige svaret hittil Har vurdert catch ja. hører de er bra. Men ikke akurat så billig at det gjør no. 499 for 840/348 + etab. som er ca 1000 kr. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dersom du er ute etter noe som funker, gå for Telenor. De er uslåelige på kvalitet og support, når du først har fått linja! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Telenor?! NEIHEI! Tiscali? Uff, nei.. supporten deres suger som bare pokker.. Nextgentel! (Aldri hatt problemer) ... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bytt til Telenor, supporten er veldig god hos dem. ØHHH! NEI!!! ehh, jo ehh nei, de skulle sende trådløst nettverk til oss gratis sa de men når det etter tre fire måneder kom så måtte vi betale, og nå er det vel to tre måneder siden de skulle ha sendt en mp3 spiller men neida! Telenor: Lenke til kommentar
TJ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hva med å begrunne påstandene dere slenger ut, istedetfor å bare slenge ut "NEI!" og "JO!". Trådstarter (eller andre for den saks skyld) blir ikke noe klokere av slike utsagn. EDIT: Btw, jeg har hatt Telenor i mange år nå uten problemer. Nå som de har satt opp hastigheten og fjernet nedlastningsgrensa, så er de faktisk et av de beste alternativene pr. i dag. Endret 28. mars 2004 av TJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå