el-asso Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) For de som ikke gidder å bruke søndags ettermiddag på lange og meningsløse spaserturer har jeg en ny utfordring å by på. Som i del 1 er det også denne gang ett hovedkort det har gått ut over. Det er altså snakk om å teste seg selv ved å finne 5 feil/mangler på bildet under. Edit: Bilde Endret 24. september 2004 av el-asso Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) 1 ram slot for mye byttet ut chippen (husker ikke hva heter) ved siden av psi med en fra via? det er com port, er ikke på max3 hvis jeg ikke husker feil. de 2 siste var vrien Endret 28. mars 2004 av magio Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kordan får CPU vifta strøm ? Lenke til kommentar
Jarlandre Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dere har en sær hobby....... hehe.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1-rammen rundt cpu sokkelen inkl klistremerker skal ikke være der 2-VIA brikken ved siden av agp skal ikke være der 3-den store rosa lpt porten skal ikke være der 4-1 Ram dimm for mye 5-hva gjør den tallskiva der egentlig? 6-utifra et bilde jeg har sett så er vel klistremerket på en bios ikke helt det samme 7-samme med klistremerket der det står GURU men da er det bare vridd feil vel hmm ble visst 7 feil men de to siste er vel godtatt da dette sikkert varierer litt fra kort til kort Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dere har en sær hobby....... hehe.. Er ikke mye å gjøre på en søndag selv om jeg har bursdag Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dere har en sær hobby....... hehe.. Er ikke mye å gjøre på en søndag selv om jeg har bursdag Gratulerer! Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1-rammen rundt cpu sokkelen inkl klistremerker skal ikke være der2-VIA brikken ved siden av agp skal ikke være der 3-den store rosa lpt porten skal ikke være der 4-1 Ram dimm for mye 5-hva gjør den tallskiva der egentlig? 6-utifra et bilde jeg har sett så er vel klistremerket på en bios ikke helt det samme 7-samme med klistremerket der det står GURU men da er det bare vridd feil vel Fremdeles ikke mer enn 3 feil der. Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Skifta s-ata kontroller? edit: skriveleif Endret 28. mars 2004 av magio Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 I tillegg til det overnevnte er en slik høy siloformet greier (husker ikke navnet) blitt borte under den ekstra ram dimmen.. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Skifta s-ata kontroller? edit: skriveleif nei den er silicom så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 OTES kjølinga som den er der hadde vel vært rimelig meningsløs? Syns den ser ganske feil ut. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1-rammen rundt cpu sokkelen inkl klistremerker skal ikke være der2-VIA brikken ved siden av agp skal ikke være der 3-den store rosa lpt porten skal ikke være der 4-1 Ram dimm for mye 5-hva gjør den tallskiva der egentlig? 6-utifra et bilde jeg har sett så er vel klistremerket på en bios ikke helt det samme 7-samme med klistremerket der det står GURU men da er det bare vridd feil vel hmm ble visst 7 feil men de to siste er vel godtatt da dette sikkert varierer litt fra kort til kort følger med både ramme rundt cpu og klistremerker (ferdig klistret) i hk'ets eske.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Skifta s-ata kontroller? edit: skriveleif nei den er silicom så vidt jeg vet Tror det sto noen andre tall og var litt svartere den på en kompis sitt kort. Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 I tillegg til det overnevnte er en slik høy siloformet greier (husker ikke navnet) blitt borte under den ekstra ram dimmen.. Det går vel under en ekstra ram dimm det? Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kom med noen hint da el-asso Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1: 1 ram slot for masse 2: tall ''viseren'' 3: en chip ved siden av de to ide kabel, tilkoblingene på hk. 4: dn plastikk tingen rundt cpu 5: den rosa porten 6:den svære gjennomsiktige plastikk tingen (otes) er det kuttet vekk litt av plasten.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) 1. ramma rundt sokkelen 2. en ramslot for mye 3. den rosa tingen helt oppe 4. tellergreia nede 5.... EDIT: Eller jeg gidder ikke å lete mer fordi han oppfor meg har funnet 6. allerede Endret 28. mars 2004 av So Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vi har funnet 4 feil, den 5. er vrien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå