Blib Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ja, jeg skulle altså helst hatt et bedre antispamprogram. IHateSpam er ett av disse som visstnok skal lære av hva som ligger i spamfolderen din, men det gjør den så absolutt ikke. De første dagene syntes jeg programmet funket fett, nå tar det bare langt under halvparten av all spm som detter inn. Jeg er LEI. Hva er, per i dag, det beste spampluginen til Outlook? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Denne skal funke bra: http://www.spambully.com/ Ooh, takker. Den virket *meget* bra. Får håpe den er det også. Og det får jeg vel vite i kveld eller noe Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Huh, nei, det var ikke spydig ment? Det virker faktisk meget bra. Flere funksjoner som IHateSpam ikke hadde - samt bedre kontroll. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg trodde at Outlook2003 hadde innebygd spam-filter jeg ... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Outllok 2003 har jo en innebygd amti-spam som for min del virker uuuutmerket! Den oppdaters via office update, linken ligger på windows update. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det har du helt rett i Crack; Kan fort komme mye spam selvom du har dette filteret. bare å åpne et litt ukjent vedlegg, så har du gjort det.. Kan komme mye rart når man åpner ukjente vedlegg... For meg så virker det som om Blib ikke helt har satt seg inn i ny funksjonalitet i Outlook2003 - og kjører på med plugins som var mer nødvendige i tidligere utgaver. Men bevares - jeg kan ta feil i den vurderingen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Såvidt jeg forstod Outlook sine funksjoner på det området så lærte den ikke av spam/ikke-spam, den bare hadde et innebygd filter som man stilte på strong/medium, også sjekket den spammen mot en liten liste fyfyord. Er den skikkelig bay-sion-ting den også altså? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Disse antispam filtrene en kan få til outlook, blir de da bombesikre? Med Norton internet security føler jeg meg temmelig sikker, men jeg bruker fortsatt mailwasher som en "buffer" for å være helt trygg. Er dette da unødvendig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Disse antispam filtrene en kan få til outlook, blir de da bombesikre? Med Norton internet security føler jeg meg temmelig sikker, men jeg bruker fortsatt mailwasher som en "buffer" for å være helt trygg. Er dette da unødvendig? Ser slikt ut ja. Etter bare 36t eller noe fungerer Spam Bully UTROLIG bra. Den slapp akkurat nå 2 spam/virus igjennom kontrollen (Fake Microsoftmails), men bortsett fra det har den tatt ca 150 spammails nå - smat sluppet gjennom den ene eller var det kanskje 2? skikkelige mailene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå