all right Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg kjøpte denne ruteren http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl for noen dager siden. Så satt jeg den opp skrev ipen i internett vinduet og kom til konfigureringa, men da glømmte jeg og skrive @ onlin.no bak brukernavnet og da kom jeg jo ikke på internett så jeg skrv jeg ipen i internett vinduet på nytt og da kom ikke den konfigureringa opp. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du har selvfølgelig lokalisert "reset"-knappen og trykket på denne ? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 rtfm.... pleier å hjelpe det.. Lenke til kommentar
all right Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Nei det hjalp ikke og resette ruteren! Og jeg kommer jo på internett viss jeg bruker oppkobling og setter intenetten i port 1 og kabelen til dat6aen i port 2. Og viss jeg skal buke mange maskiner på internet må jeg vell bruke internetten i WAN porten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå