Gå til innhold

Har du blitt dårlig behandlig av nettbutikker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig Behandlet?

Etter at jeg hadde fått HK-mitt, fant jeg ut at driver cd`en var knust i 347 deler,

jeg sendte en mail til Digital Impuls, om at driver cd `en min var knust i mange biter, å jada, jeg fikk mail tilbake: Dem svarte med "det var dumt, du kan laste ned her...her...osv, men , hovedkortet mitt var jo ike til å bruke!

¨Jeg sendte en mail til om jeg SKULLE ha den cd`en, men dem svarte "hvorfor"

da jeg svarte med at jeg ville ha driverne of anti-virus. så sendte dem ikke lenger mailer til meg, jeg spurte til å med om dem kunne brenne en!

 

hilsen: gutt med psykososialevanskligheter etter denne episoden :cry:

 

 

 

Til Didtal impuls: :dribble: HAHA dere er latterlige!

Lenke til kommentar
da jeg svarte med at jeg ville ha driverne of anti-virus. så sendte dem ikke lenger mailer til meg, jeg spurte til å med om dem kunne brenne en!

 

følger det med et virus program på hk cden?

 

hvis ikke så trenger du jo egentlig ikke den cdn da.... det er jo bare udaterte drivere og dritt på de som regel :)

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn et r9800 pro til pcutstyr pga artifacts. Når jeg fikk det tilbake hadde de brukket av en kondensator slik at garantien ikke fungerte pluss at d lå en annen del løs oppi posen og de sendte det som postoppkrav så det kostet meg 400kr å få hentet kortet.

Lenke til kommentar
da jeg svarte med at jeg ville ha driverne of anti-virus. så sendte dem ikke lenger mailer til meg, jeg spurte til å med om dem kunne brenne en!

 

følger det med et virus program på hk cden?

 

hvis ikke så trenger du jo egentlig ikke den cdn da.... det er jo bare udaterte drivere og dritt på de som regel :)

Ja, det følger med "Norman Anti-Virus" i bundelen til Gigabyte.

 

EDIT: hvorfor er denne postet under "Benchmarks"?

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
da jeg svarte med at jeg ville ha driverne of anti-virus. så sendte dem ikke lenger mailer til meg, jeg spurte til å med om dem kunne brenne en!

 

følger det med et virus program på hk cden?

 

hvis ikke så trenger du jo egentlig ikke den cdn da.... det er jo bare udaterte drivere og dritt på de som regel :)

Ja, det følger med "Norman Anti-Virus" i bundelen til Gigabyte.

 

EDIT: hvorfor er denne postet under "Benchmarks"?

ja, det lurer jeg på å hvem er det som har posta denne!? :blush:

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Jeg sendte inn et r9800 pro til pcutstyr pga artifacts. Når jeg fikk det tilbake hadde de brukket av en kondensator slik at garantien ikke fungerte pluss at d lå en annen del løs oppi posen og de sendte det som postoppkrav så det kostet meg 400kr å få hentet kortet.

Ja, sendte du ikke noen mailer til dem da? isåfall gjør det. Hvis det ikke var din feil, så skal du får det på garantien din... hvis det ikke var veldig lenge siden da.

Lenke til kommentar

Netconnection..... huff!

Jeg (Dvs. LaStrada, bestiller igjennom han) bestilte Lian Li kabinett og kjøler, viftestyring, inverter og noen småting derfra.

 

Kabinettet var utsolgt, men de greide å skaffe et fra en partner. Det var bra, tenkte dette var ordentlige greier. Kabinettet kom Lørdagen samme uke (Bestilte på tirsdag eller noe). Kjøleren var også utsolgt, men jeg sa de kunne sende en annen. Det var greit, men viftestyringen var OGSÅ utsolgt, men kom på Torsdag og da skulle de sende pakken.

 

Fint tenkte jeg... men pakken er enda ikke sendt.

Det ble bestilt den 9. Mars, i dag er det den 28.

Lenke til kommentar
Fint tenkte jeg... men pakken er enda ikke sendt.

Det ble bestilt den 9. Mars, i dag er det den 28.

Minner meg litt om da jeg bestilte kjøler fra databutikken.com...

Bestilte noe billige greier som de beskrev som en kjøler for P4 3,6Ghz++

 

For det første: Det tok 3 uker før de fikk de på lager

for det andre: Kjøleren var for 3,06 Ghz, ikke 3,6... Ganske grise bom..

for det tredje: Da jeg klagde, fikk jeg som svar "hvorfor sjekket du ikke produsentens hjemmeside for å finne ut presis hvor bra den var?"..

 

Gadd ikke sende den tilbake, ble for mye styr for meg, jeg er litt lat av meg.. desuten var det en kjøler til 125 kroner :laugh: kjekt å ha, kjekt å ha, jeg får helt sikkert brukt for dne en vakker dag ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...