Sjark Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, jeg har sapphire radeon 9600. Hvilken kjøler vil dere anbefale til denne? Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis du ikke har et kort i PCI-sporet nærmest AGP så er jo VGA Silencer et godt valg; så godt som lydløs selv på "HI" - Hightech har det ferdig montert på sine IceQ utgaver. De skal finnes i 2 utgaver; pass på at den du får tak i passer til ditt kort. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, jeg har sapphire radeon 9600. Hvilken kjøler vil dere anbefale til denne? Skal du overklokke? ELler vil du bare ha det stille? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, jeg har sapphire radeon 9600. Hvilken kjøler vil dere anbefale til denne? Skal du overklokke? ELler vil du bare ha det stille? jeg skal overklokke Lenke til kommentar
TJ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Da er denne et godt valg. Jeg har den selv, og er strålende fornøyd. Lydløs på laveste hastighet og tilnærmet lydløs på raskeste hstighet. Btw, systemtemperaturen i kabinettet mitt sank med 5 grader etter å ha satt inn denne! PS! Hos microplex står ikke Radeon 9600 (PRO) oppført under "passer til", men ta det med ro, for det gjør den Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Da er denne et godt valg. Jeg har den selv, og er strålende fornøyd. Lydløs på laveste hastighet og tilnærmet lydløs på raskeste hstighet. Btw, systemtemperaturen i kabinettet mitt sank med 5 grader etter å ha satt inn denne! PS! Hos microplex står ikke Radeon 9600 (PRO) oppført under "passer til", men ta det med ro, for det gjør den Tusen takk, jeg tenkte på den men viste ikke om den passet. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har VGA silencer jeg og... Billig og veldig bra! CPU temp fallt faktisk 5grader siden varmlufta blir blåst ut av kabinettet enn at det sirkulerer inni der... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan jo også vurdere denne. Den følger det også med kjøleribber til minnebrikkene. Har denne på mitt R9700Pro, funker som bare det. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) har VGA silenser på mitt Hercules 9800 pro og kunne flashe det til XT lekendes lett Vga silenser Endret 28. mars 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 greit at jeg spør for deg lasse? han kunne klokke den til 400 på core og 250 minne. Hvor mye mer kan han(og jeg, har det samme kortet) overklokke med VGA Silencer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå