Superkonge Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hei Jeg har endel filmer på harddisken som jeg veldig gjerne vil ha brent ut på DVDplater. Alle filmene ligger i VIDEO_TS mapper. Det går helt fint å brenne ut de fleste av dem, men på noe få får jeg beskjed om litt forskjellige ting ikke er som det skal. Clone DVD v1.1: Sier at den ikke kan brenne ut fordi det er noe galt med vobfilen Clone DVD v2.1: Gjenkjenner ikke VIDEO_TS mappa som en DVD og vil derfor ikke brenne. Nero 6: "DVD-Video files compliance test failed". Går det å få brent ut disse filmene? Hvordan skal jeg gjøre det for å få det til? Kan legge til at jeg har NEC 1300A med nyeste firmware installert (1.0 eller noe) Mvh Superkonge Endret 28. mars 2004 av Superkonge Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kan legge til at jeg har NEC 1300A med nyeste firmware installert (1.0 eller noe) Vel... for meg er det vanskelig å forestille seg at firmware versjon 1.0 skal være den nyeste versjonen. Sjekk dette, og oppdater oss om det ikke funker. Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Kan legge til at jeg har NEC 1300A med nyeste firmware installert (1.0 eller noe) Vel... for meg er det vanskelig å forestille seg at firmware versjon 1.0 skal være den nyeste versjonen. Sjekk dette, og oppdater oss om det ikke funker. Firmware er 1.0A som er den nyeste originale firmwaren pr. dags dato ifølge nec sine hjemmesider. Jeg har større tro på at det er måten de brennes på som er problemet enn at det er brenneren. Er det ikke andre måter man kan brenne filmene på enn som videoDVD og alikevel få filmer man kan se på DVDspilleren? Jeg brente VIDEO_TS mappa som vanlig data over på en plate, men da ville ikke stuespilleren lese den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Søk litt rundt på forumet etter emnet, så finner du MANGE poster om hvordan du skal brenne, og MANGE linker til forskjellige programmer. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er den logiske strukturen i DVD-filene som er feil, sansynligvis fordi de som kopierte dem ikke er spesielt drevne. I Nero skal du kunne si at den skal brenne filene selv om det er noe galt. Vanligvis virker de like bra i de fleste spillere. Minimumskravet for at det skal ha noen sjanse til å virke er vanligvis at følgende filer finnes: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VTS_0x_y.BUP VTS_0x_y.IFO VTS_0x_y.VOB der x og y er tall. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Prøv å brenne i UDF format istedetfor DVD Video i Nero. Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det er den logiske strukturen i DVD-filene som er feil, sansynligvis fordi de som kopierte dem ikke er spesielt drevne. I Nero skal du kunne si at den skal brenne filene selv om det er noe galt. Vanligvis virker de like bra i de fleste spillere. Minimumskravet for at det skal ha noen sjanse til å virke er vanligvis at følgende filer finnes:VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VTS_0x_y.BUP VTS_0x_y.IFO VTS_0x_y.VOB der x og y er tall. Takk skal du ha. Det virket. Måtte ignorere 2-3 advarsler, men den virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå