rmacvest Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) problemet er at jeg sitter bak en router og kammeraten min sitter bak en router men routeren til kammeraten min er ifor hele nabolaget. noen som har en ide om hvordan vi skal geie og koble opp til hverandre??? pleeez help!!! eller msn messenger med lyd og bilde!!??? pleez Endret 28. mars 2004 av rmacvest Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 problemet er at jeg sitter bak en router og kammeraten min sitter bak en router men routeren til kammeraten min er ifor hele nabolaget. noen som har en ide om hvordan vi skal geie og koble opp til hverandre??? pleeez help!!! eller msn messenger med lyd og bilde!!??? pleez Om routeren ikke støtter upnp må du ta en titt her: Konfigurere nettverket for stemme- og videokommunikasjon, programdeling, Tavle og Fjernhjelp Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 der står det lite om den problemstillinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå