Radhoo Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har veldig lyst til å bruke starwars rulletekst på en film, men har ikke peiling på hvordan man lager det. Er det noen som vet om et greit program som man kan bruke, ikke flash.?? Har sett på vegas og på adobe premiere, men ser ikke noe som kan gjøre det der. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kjenner du noen som har Mac, så har iMovie en funksjon for å lage Starwars rulletekst på 123. Alt du trenger gjøre er å skrive inn teksten, så fikser iMovie resten. Men som sagt, så er iMovie bare for Mac. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis du har pinnacle studio 7 f.eks, kan du lage en rulletekst. Lag en helt vanlig rulletekst p åsort bakgrunn og eksporter den til AVI. Så kan du bruke "motion" i Premiere for å presse sammen filmen i toppen. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Med premiere 6.5,, kan du jo kjøre denne steg for steg.. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Pure Motion EditStudio4 har Star Wars-rulletekst Programmet kan testes i en måned før kjøp, så det skulle rekke lenge til å lage rulleteksten. Endret 28. mars 2004 av Beatnik Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Med premiere 6.5,, kan du jo kjøre denne steg for steg.. takk for linken...fungerte perfekt... Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Windows Movie Maker 2 har denne funksjonen Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Med premiere 6.5,, kan du jo kjøre denne steg for steg.. takk for linken...fungerte perfekt... Er det bare jeg som ikke får opp Wirgleyvideo.com? Har sett at flere har referert til forskjellige sider hos Wirgleyvideo men jeg får bare opp feilmelding "kunne ikke koble opp til serveren"... Tro det bare er meg Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Med premiere 6.5,, kan du jo kjøre denne steg for steg.. takk for linken...fungerte perfekt... Er det bare jeg som ikke får opp Wirgleyvideo.com? Har sett at flere har referert til forskjellige sider hos Wirgleyvideo men jeg får bare opp feilmelding "kunne ikke koble opp til serveren"... Tro det bare er meg fungerer helt greit til meg... kommer meg rett inn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå