Gå til innhold

Goddamn! Denne feilmeldingen går meg på nervene!

Anbefalte innlegg

Vel, innstallerte et program her om dagen som het "Gina". Dette programmet skulle visstnok kunne sette passord på SMS og MMS meldinger, men nok om det. Jeg slettet programmet, for jeg hadde ikke tid til å sette meg inn i programmet.

Da jeg skulle prøve å reinnstallere det, fikk jeg meldingen: "FExplorer: Allerede i bruk!"

Hmm, den lå ikke i tasken, og jeg hadde uninnstallert det via programbehandling dagen før.

Jaja, tenkte jeg. Dagen etterpå skulle jeg innstallere en nyere versjon av smartmovie. Jeg unninstallerte den gamle versjonen (in case), og skulle innstallere den ny. Da fikk jeg "FExplorer: Allerede i bruk!" igjen! Da jeg valgt innstaller, spurte den om jeg ville erstatte smartmovie_s60_handango greia. Jeg svarte "ja", og da kom feilmeldingen.

Dette begynner å gå meg på nervene. Noen idèer?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en format er nok det beste, men det betyr mye arbeid med å installere alle programmene på nytt.

Hmmm, er dette den eneste utveien?

Neida, men en format er faktisk sunt i blant. Du aner ikke hvor mye drit som legger på seg på minnekortet!

Skal si ifra om jeg kommer på noe annet..

Lenke til kommentar
Hva skulle du med file explorer når du skal innstallere smartmovie ;)

Nå skal du høre, jeg har overført .sis filen via PC-suite inn på telefonen. Derfor gikk jeg via FExplorer til filen for å innstallere det.

YES! Nå kom jeg på noe. Jeg kan innstallere det via PC-suite også! Kom på det når du svarte meg, Gandalf. Takker!

Lenke til kommentar
Hva skulle du med file explorer når du skal innstallere smartmovie ;)

Nå skal du høre, jeg har overført .sis filen via PC-suite inn på telefonen. Derfor gikk jeg via FExplorer til filen for å innstallere det.

YES! Nå kom jeg på noe. Jeg kan innstallere det via PC-suite også! Kom på det når du svarte meg, Gandalf. Takker!

Goodie. Hvordan avinstallerer man via pc suite?

Lenke til kommentar

apropos innstalering med pc suite, iforigårs skulle jeg sende noen filmer og .sis filer, alt vel, helt til jeg fannt ut at det stygge ps suite til p900'ren hadde tatt over alle filene, og alt hadde blitt sendt til p900.... Gjett om jeg ble sur :devil:

Det skulle ha vært en "felles" suite egentlig da, som er kompatibel med "alle" symbian tlf. fks.... Det skulle ha vært genialt :D (Særlig når man har mange tlf.)

Lenke til kommentar
Enig remerser.. Ofte når jeg overfører filer i pc suite med BT donglen min så slår pcen seg plutselig av! Noen andre som har opplevd det?

Har ikke opplevd akkurat det,men BT og XP er vaffal ikke alltid venner her hos meg...

Jeg får brukt Qick connect kun én gang per omstart... dvs,tar jeg med meg tlf utenfor rekkevidde,må jeg bare starte maskinen på nytt for å få koblet opp igjen.. det samme er om man skifter til en annen bruker på pc-en.. da må man starte maskinen på nytt for å få BT til å fungere igjen.. :S

ps.ved det første eksempelet jeg nevnte der,er det fortsatt mulig å koble tlf til,men kun hvis man går inn i "my bluetooth places" og kobler til manuelt.. da dukker det opp feilmld om at oppkoblingen ikke var vellyket,men tlf er likevel koblet til... :)

Raygun

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...