house Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 tenkte jeg kansje skulle skrive en liten dags logg over hva som skjer... #---- Dag 1 ----# Selv så ankom jeg TG sånn ca 08:45, stillte meg i kø, brukkte ufattlige 30 minutter på å få på meg band, så var det å vente til de åpna dørene klokka 10:00, rushe inn med utstyr.. Kommer så inn, hører at nettverket ikke er helt i hundre, tenker ikke mere på det, setter meg til rette, skal til å teste nettverk, men, ingen nettverk, ikke noe internett.. etter en liten stund så ser jeg håpet i enden, de confer serveren jeg sitter ved siden av, de hjelper litt, IRC er laggy, websider er trege, noen ganger loades de ikke.. tenker for meg selv atte dette går bra, de har vel noen barne sykdommer å hanskes med til å begynne med som vanlig... men atter ei, dette problemet varer, når jeg skriver dette.. klokka er nå 00:50, Internett/nettverk er fortsatt tregt.. håper på forbedringer.. #---- Dag 2 ----# Dagen starter med nettverks problemer, lyset lyser fortsatt rødt (har ett lys om indikerer om nettverket er oppe).. det lyser så grønt så rødt resten av dagen.. blir no stach på scena osv osv helt vanlig dag, nettverket er kjett... #---- Dag 3 ----# Nettverket har stabilisert seg betraktlig, det går nå ann å surfe så vidt det er på internett.. og intern nettverket funker litt bedere snakker i midlertid med ett crew medlem, som sier at det er nimda som forpurrer 2gbit serverene.. tror ikke helt på han, forårsaker nimda så mye ustabilitet ? Slutten av dagen så er nettverket 75% bra #---- Dag 4 ----# Nettverket har vært OK i heledag, hadde 2 nedetider om jeg ikke husker helt feil... wymen var på scena å kjørte showet sitt, bra show, litt ukoordinert.. og det tar veldig lang tid fra de kommer igang, 25 min på overtid... #---- Dag 5 ----# Dag 5 er nå igang i skrivende stund, klokka heller mot halv 6.. nettverket kuttes 12:00 og strømmen går ca 13:00 folkene må være ute av hallen klokka 16:00 .. The Gathering 2002: a cyberspace odessey er nå over.. 1 år til neste gang denne "høytiden" er.. håper da at man får nettverk med 99% oppetid fra dag en av, og en gbit linje hadde ikke skadet.. Housey _________________ row:12,seat:35 [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-03-31 05:21 ] Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Er på tur ned dit nå en tur for å sjekke litt, håper nettverker er oppe å går så jeg får lasta ned litt. Lenke til kommentar
house Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 vi fikk ut en narkoman fyr og da.. som stjal en ram brikker fra en kompis sin PC.. gammel PC men sammedet, fyren var grise høy, og hadde rappa den. vi fant han igjen, de ransaka han, og tok han med til politiet, no more TG på han.. dess, han var gammel, hadde rævva PC utstyr, han var her sikkert for å skaffe seg penger til dop, ved salg av stjålet PC utstyr.. takker F... for at vi fikk han ut Housey Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Ellers da? Funker nettverket nå? Begynner det å bli trøtte tryner? Sitter hjemme og jobber faktisk, skulle gjerne vært på TG... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Har dere sitti der i flere dager uten at nettverket funker? Lenke til kommentar
house Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 Quote: On 2002-03-28 19:56, DeejPhant skrev:Har dere sitti der i flere dager uten at nettverket funker? kom hit i går da, det funker heller bra nå da!!.. Housey Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Hadde jeg i det hele tatt klart å poste tidligere så hadde jeg det... nettverket har vært noe av det verste jeg har vært med på. Banetele har gitt TG 100Mbit I-net linje, men selv har de bare 10Mbit uplink videre ut på nettet.. Bravo!! *applaus* Nice done... Dette skal i følge noen kilder forbedres og det skal etterhvert blir 100Mbit i følge uoffisielle utsagn fra noen crew medlemmer. 28/3-02 Kl. 20:07 Men.. det positive er at nettverket begynner å stabilisere seg og jeg klarer faktisk å skrive en hel post på hw.no forumet, og det er slettes ikke verst. Håper dette holder seg videre, for da klarer TG å redde seg ut av en elendig start. GL HF! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå