Machz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hei, Nå som P800 er blitt veldig billig mange plasser så lurer jeg litt på om jeg skal kjøpe en sånn en, eller om jeg heller skal gå for en P900. Tenkte å bruke telefonen til å notere ned timer og slikt(er håndtverker). Er klar over at skjermen på P900 er mye bedre, men for å si det slik, er skjermen på P800 for dårlig til annet som feks Opera bruk osv? -- MachZ Endret 28. mars 2004 av Machz Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 P800 er et genialt kjøp med MASSE for penga. Hvis ikke den litt klumpete formen og fargeskjermen på kun 4 tusen farger er et stort hinder for deg er den rett og slett genial. Her finner du oversiktig over så godt som alle forskjellene fra P800 til P900 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ja hvis man ikke har råd til å kjøpe en P900 så er det et utmerket valg(den beste på markedet til den prisen ) Har sett en som tok en P800 i et P900 deksel (ganske stilig egentlig, men jeg fant desverre ikke link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå