no name Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det forje innlegget var til karamba... og dette også:Jeg er ikke en som vil kødde med andre for moro skyld jeg prøver bare og få noen ideer til en mod. Jeg er ikke ute etter en worklog dessuten er worklog til mye annet en mod feks. casebuild og jeg vil bare se noen bilder slik jeg kan få noen ideer som sakt... Selv om jeg kan godt se på noen worklogs av folk som har modda. AveMORphine: stili mod , vil gjerne se workloggen din!! Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Har egentlig ikke laga noen kule mods fra scratch, men i helga lagde jeg denne: Som jeg egentlig syns blei litt kul, kommer en worklog på den etterhvert EDIT: Flere bilder her Endret 29. mars 2004 av phsyco Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 haha, elsker den der nikkor Lenke til kommentar
no name Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Drit bra mods!!! phsyco: ta kontakt med meg når du har kommt med worklog da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Drit bra mods!!! phsyco: ta kontakt med meg når du har kommt med worklog da Er det såå vanskelig å stikke innom kategorien worklogs og se etter? mine <--- Lenke til kommentar
no name Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Det er kansje sååå vanskelig når han ikke har lakt den ut da!!!! + at jeg ikke vet når han legger den UT... HALLO Lenke til kommentar
smeen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) her er bilde av min maskin Endret 10. april 2004 av smeen Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Sikkert mange som har modda uten å lage worklog da, feks meg.. Jeg kan sikkert poste bilde snart, om jeg finner no kamera Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 nå har jeg gjort en den beste modden min hittil: jeg satt inn et power til i en filserver! bilde kommer neste gang den går den(kanskje) Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Drit bra mods!!! phsyco: ta kontakt med meg når du har kommt med worklog da Worklog'en ligger her nå Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Blei litt stille her så jeg slenger inn et bildet av en ganske fet mod: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå