no name Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Er veldig interesert i hva andre her på forume har modda og kansje jeg kan få noen ideer til en mod... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Dette er min(e) mod(er). Den nederste er ferdig mens den øverste er på vei. (Håper du fikk en ide eller to av det.) Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Det gjorde jeg...hehe. Nice jobba!!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan kikke litt på "worklog" delen av forumet. Der er det mye bra. Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Det har jeg gjort,men takk for tippset Fortsett å sende inn DIN mod Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Er det ingen flere som har modda her? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Det er jo det, men det virker sikkert litt bortkasta å legge ut bildene sine på en ny tråd, bare fordi noen ikke orker å lese gjennom andre tråder i forumet... Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 vis du ser bak alle "trådene" ser du siste innlegge og jeg er på ganske mange av dem så ikke kom å si at jeg ikke gidder lese !!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 så hvorfor poste enda en ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Unødvendig tråd - spam for alle penga på trådstarter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 jeg kan sikkert legge inn bilder om noen dager.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 vis du ser bak alle "trådene" ser du siste innlegge og jeg er på ganske mange av dem så ikke kom å si at jeg ikke gidder lese !!! Har sett gjennom alle postene dine så jeg vet hva du har skrevet. Jeg vil anbefale kategorien "worklogs"". Der er det flere maskiner. Det er ingen grunn til å være både sint og lat.. Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 Du e ganske frekk du!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Endret 28. mars 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Er bare bra med sånne tråder som detta, ganske greit når det er sånne som meg som ikke gidder å leite gjennom et par sider får å finne en "din casemod" tråd. allerede så har jeg sett to pc'er som jeg ikke har sett før, i&s er najs btw. Yngvejos: er det der den beste mod? syns bonbon var bedre edit: kan jo komme med den beste og eneste modden min men var beredt modem brukere... bildet er på 595 kb! Endret 29. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Min beste casemod: Chieftec Min beste casebuid: Tubby Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 vis du ser bak alle "trådene" ser du siste innlegge og jeg er på ganske mange av dem så ikke kom å si at jeg ikke gidder lese !!! Har sett gjennom alle postene dine så jeg vet hva du har skrevet. Og det gjorde du bare får å rakke ned på han? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Og det gjorde du bare får å rakke ned på han? Ikke for å rakke ned på han, nei. Det var en respons på at han hevdet å ha skrevet innlegg i svært mange av innleggene på modda kabinetter. Da jeg så på innleggene han skrev, var ingen av dem i kategorien Worklogs, derfor ga jeg han et hint om å lete litt rundt på forumet. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 29. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Min "mod". Jeg er av den oppfatning at en mod bør være for å forbedre kjøling og utseende. Dette kabinettet er WIP og bildet er fra første del av prosjektet. Kommer en worklog etterhvert, når jeg har fått alle nye deler som skal inkluderes i kjølesystemet (les en Black Ice Extreme Chrome til ). Forløpig ser det slik ut... Endret 29. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
no name Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2004 Det er jo ikke worklogs jeg er ute etter det er modd (bilder og slikt) for å få en ide til en mod...!!! Men uansett drit feite modder dere har!!! Fortsett å sende inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå