Tjohei Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har nevnt det nå et par andre ganger i noen andre tråder, men denne dårlige nyheten er vel egentlig værdt en egen tråd. Jeg snakka med ho dama på Sony Ericssons stand på Elektrofil-messa, og ho mente at K700 ikke kom før sommern. Hun følte at hun kjente SE ganske godt nå, og mente at august/september var et realistisk tidspunkt for at K700 skulle komme til Norge. Jeg håper inderlig hun tar feil, men det er jo greit å ikke forvente seg for mye... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Overasker meg ikke for å si d sånn, men man kann da alltids håpe Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 da blir det lenge til s700 Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ... Jeg står mellom SonyEricsson S700 og LG T5100, hvilken bør jeg velge? Regner med at S700 sikkert ikke kommer før nyåret 2005, kjenner jeg SE rett... Mens T5100 skal komme i juni, men kan jo bli forsinket den også... (Har lyst på en telefon som har megapixelkamera bla.. Har også vurdert 7610, kom gjerne med tips) S700: Pluss: God skjerm, bra kamera og Symbian (???) Minus: Utrolig stor (legg to T610 oppå hverandre så får du S700 ) T5100: Pluss: God skjerm (ikke så god som S700s men men), godt kamera og liten Minus: Lite funksjoner (ikke kalender?? ??) Håper noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Navy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ... Jeg står mellom SonyEricsson S700 og LG T5100, hvilken bør jeg velge? Regner med at S700 sikkert ikke kommer før nyåret 2005, kjenner jeg SE rett... Mens T5100 skal komme i juni, men kan jo bli forsinket den også... (Har lyst på en telefon som har megapixelkamera bla.. Har også vurdert 7610, kom gjerne med tips) S700: Pluss: God skjerm, bra kamera og Symbian (???) Minus: Utrolig stor (legg to T610 oppå hverandre så får du S700 ) T5100: Pluss: God skjerm (ikke så god som S700s men men), godt kamera og liten Minus: Lite funksjoner (ikke kalender?? ??) Håper noen kan hjelpe meg med dette! Dette burde legges i en ny post. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 for å si det sånn, jeg stoler ikke et sekund på henne. Jeg tror nok SE vet LITT bedre enn henne om slike ting. Før det har kommet noe offisielt som skal tyde på utsettelse er det da ingen grunn til å tro det? Nå hadde de jo fungerende firmware til K700 på fjordårets cebit (Z1010 og K700 bruker samme firmware grensesnitt, men Z1010 har selvfølgelig noen annerledes ting pga. 3g støtte), så når det er 1 år og mange måneder siden (i juni) bør vel ikke denne bli noe særlig forsinket. Som eksempel på noe lignende: Gå til Nokia butikken på Byporten i Oslo. De som jobber der har (etter min erfaring) overhodet ikke peiling på det de snakker om. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 HVis SE trur at den kommer først i august så kunne de ikke ha skrevet at den skulle komme i 2 kvartal, jeg tipper den kommer i mai\juni Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 for å si det sånn, jeg stoler ikke et sekund på henne. Jeg tror nok SE vet LITT bedre enn henne om slike ting. Før det har kommet noe offisielt som skal tyde på utsettelse er det da ingen grunn til å tro det? Nåda, de kjenner vel sine egne etter en stund. SE har muligens du mest snasne telefonene, men leveranseproblemer deres er viden kjent. Det var nesten umulig å hoste opp, for eksempel en Z600, fra desember og januar. Basert på tidligere erfaringer er august/september ett sannsynlig tidspunkt er jeg redd. Dessuten ønsker de vel å klemme de siste kronene ut av T610/630. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 for å si det sånn, jeg stoler ikke et sekund på henne. Jeg tror nok SE vet LITT bedre enn henne om slike ting. Hallo? Ho jobber jo hos SE, jo. Tror du ho var en bimbo henta inn fra Byporten for å få et blikkfang på standen deres, eller? Dessuten kan nok fremdeles telefonen komme i Q2, bare ikke til Norge i Q2. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 for å si det sånn, jeg stoler ikke et sekund på henne. Jeg tror nok SE vet LITT bedre enn henne om slike ting. Hallo? Ho jobber jo hos SE, jo. Tror du ho var en bimbo henta inn fra Byporten for å få et blikkfang på standen deres, eller? Dessuten kan nok fremdeles telefonen komme i Q2, bare ikke til Norge i Q2. i følge det du selv sier hun sa så sier hun (huff dette ble ekkel setning) at hun tror det er realistisk å forvente den da. hun sier ingenting om at det har skjedd noe rart f.eks. som skal være en spesiell grunn. T630 kom ganske punktlig, P900 kom ganske punktlig, samme gjorde vel Z200. Ser ingen grunn til å tro at K700 blir spesielt utsatt, blant annet av grunnene jeg nevnte i forige post. Det at hun er ansatt av SE betyr da ikke at hun har peil? De som jobber for Nokia sin butikk på byporten er da også Nokia-ansatte. Men diskusjonen er unødvendig, alt vi kan gjøre er å vente å se. Selv skal jeg ikke ha telefonen så det hele er egentlig litt uinteressant Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ... Jeg står mellom SonyEricsson S700 og LG T5100, hvilken bør jeg velge? Regner med at S700 sikkert ikke kommer før nyåret 2005, kjenner jeg SE rett... Mens T5100 skal komme i juni, men kan jo bli forsinket den også... (Har lyst på en telefon som har megapixelkamera bla.. Har også vurdert 7610, kom gjerne med tips) S700: Pluss: God skjerm, bra kamera og Symbian (???) Minus: Utrolig stor (legg to T610 oppå hverandre så får du S700 ) T5100: Pluss: God skjerm (ikke så god som S700s men men), godt kamera og liten Minus: Lite funksjoner (ikke kalender?? ??) Håper noen kan hjelpe meg med dette! Hva med Siemens s65? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg snakka med ho dama på Sony Ericssons stand på Elektrofil-messa, og ho mente at K700 ikke kom før sommern. Hun følte at hun kjente SE ganske godt nå, og mente at august/september var et realistisk tidspunkt for at K700 skulle komme til Norge. Kort sagt : Neeei Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er vell kanskje ikke så rart at det går et par måneder før den kommer, det er jo ikke mange som har fått inn T630 ennda, så den må vel selge litt før arvtakeren kommer. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 sjekk temaet ''k700 kommer til sommeren'' den kommer i mai\juni i alle land punktlig d stod på se sine sider Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er vell kanskje ikke så rart at det går et par måneder før den kommer, det er jo ikke mange som har fått inn T630 ennda, så den må vel selge litt før arvtakeren kommer. ikke sikker om jeg er enig. det er klart at de vil T630 skal selge, men de trenger ikke selge så mye for at det skal være en suksessfull modell, i og med at det mer eller mindre er en T610. De har neppe hatt store kostnader ved å lage modellen. En grunn til at de kalte den K700 er nok også for at den ikke skal være en direkte oppfølger men heller en frittstående modell, sånn at T6x0 ikke blir helt utelukket. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Leste på sidene til sonyericsson at de var ganske sikre på at k700 ville komme i butikkene i juni i alle land! ''It will go out almost simultaneously in all European countries in June 2004. Price? Around 400€'' trur de vet litt mer om dette en dama på elektrofil.... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg snakka med en sony ericsson fyr på messa, han sa at den vil kommer til Norge i andre kvartal og vil ligge i prisklassen mellom 3-4000 kroner. Var så heldig på at jeg fikk ta på tlf også, satt utrolig godt i hendene også Endret 28. mars 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Mobile-review har testet K700i.. ser ingen engelsk oversettelse ennå, men dere kan jo kose dere med bildene. http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-k700.shtml Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 http://babelfish.altavista.com Da går det ann å skjønne litt av russisk åsså Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det at hun er ansatt av SE betyr da ikke at hun har peil? De som jobber for Nokia sin butikk på byporten er da også Nokia-ansatte. Er de Nokia ansatte? Er de ikke ansatt i Oslo Telecom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå