Feitakodle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har Adobe photoshop album 2.0. I photoshop album går det an å ta bacup av bildene dine, slik at du kan restore de på ett senere tidspunkt hvis noe eventuelt skulle skje med pc-en. Jeg har restoret bildene flere ganger uten problemer pga formatering av c partisjonen ol. Men etter sist formatering fikk jeg installert operativsystemet på d: partisjonen. når jeg skulle prøve og restore bildene i photoshop album fikk jeg følgende feilmelding :Inadequate space on disk to complete restore operation ; free up more space and try again. Dette skjer når den er komt til ca 90% med å restore bildene. Nå skal det sies at jeg har over 10 gb ledig på samtlige partisjoner, unntagen c partisjonen som ikke brukes til noe (den er på 7.8 mb). Bildene som skal restores er på 1.51 gb. Så det jeg lurer på er hvorfor jeg får denne feilmeldingen når jeg har rikelig med plass til og restore bildene. Og hvorfor skjer dette først når jeg har installert operativsystemet på d: partisjonen? Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Feitakodle Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Kan være maskinen er stillt inn på at det skal legges i c: harddisken. Prøv å still inn på d: harddisken og se om det fungerer bedre da. Hvor stiller jeg inn det? Alle mulige "harddisk-instillinger" i photoshop album er stillt inn på d: + det viretuelle minne skrives også i d:. Er det noe mer som går ann og stille inn da? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Feitakodle Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Hvis det virtuelle minne er skrevet på D: er det egentlig litt rart at det legges i C: Gjelder dette bare for dette programmet eller andre program også? Det er bare dette programmet jeg har problemer med. Skjønner ikke en D... Den eneste paging filen som skrives, skrives i d:. Lurer på om det er en bug i "photoshop album". Jeg har også prøvd med en oppdatering på "photoshop album", det hjalp selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå