comrad Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 jeg har bestilt pc fra komplett, men det er noen som er riv ruskende gale. når jeg spiller spill som f,eks CS så låser PC-en seg helt. Jeg kan ikke gjøre noe, må bare skru den av. Vi er tre kamerater som har akkurat samme pc, og vi trot at det er hovedkortet som er gale. Vi har testet alt utenom hovedkortet (Abit KT7A-RAID Hovedkort for Socket A VIAKT133A, ATA/100, Raid, ATX), så jeg lurer på om det er noen andre som har det samma problemet med dette hovedkortet? Eller hvist der er noen andre som har peiling på hva som kan være gale. send meg gjerne mail ( [email protected] ) takk Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Komplett = selger brukte ting av og til . Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hvilke os kjøre du? Hvis du kjøre win9x eller win2k må du installere siste Via 4in1 driveren, den inneholder en agp driver som er høyst nødvendig når du bruker skjermkort til spill osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå