Zemeckis Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei Min søster har snart konfirmasjon og jeg skal kjøpe en Mp3 spiller til henne.Men står om du stykker.Det er Creative Mvo NX 128Mb og denne Msi Mega Stick 256Mb.Msi har jo mer minne,men hvilken av disse to har best lydkvalitet?Skal også kjøpe Koss Porta Pro som skal brukes til headset Takk for hjelpen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) eg testa en muvo. lydkvalitetete var ikke bra(med de orginale headsettet..) Men med Koss, så var det problemet ut av verden.. Endret 28. mars 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 eg testa en muvo. lydkvalitetete var ikke bra(med de orginale headsettet..) Men med Koss, så var det problemet ut av verden.. Har også hørt at de som følger meg muvoen er ganske så sugne.Og lyden på en Koss Porta Pro er helt sykt bra.Lurer på om jeg skal invister i en Creative MuvoNX og Koss porta pro selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå