henrik_s Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hei! to venner av meg vil overklokke skjermkorta(9600se, og 9600) sine. Men det ser ikke ut til at det virker. Etter å ha satt hvilken hastighet og trykker apply stilles den tilbake igjen. Etter restart skjer heller ingenting. De har prøvd de fleste programmer. Hva er galt. Går det ikke å klokke 9600-kort? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) hei! to venner av meg vil overklokke skjermkorta(9600se, og 9600) sine. Men det ser ikke ut til at det virker. Etter å ha satt hvilken hastighet og trykker apply stilles den tilbake igjen. Etter restart skjer heller ingenting. De har prøvd de fleste programmer. Hva er galt. Går det ikke å klokke 9600-kort? Jo men du kan ikke bruke ati sine drivere. Du må ha omega sine. Du finner dem på denne siden Endret 28. mars 2004 av Lasso5000 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Går d an å klokke Raedon 9600Pro me ATI Catalyst drivere da? Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 det er en patch som følger med rivatuner som fjerner overklokkesperra i catalyst drivere... den ligger et sted under rivatunermappa... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Overklokkingssperre, hmmm den var lei. Jeg kan klokke mit slik som jeg vil. Men prøv disse driverne OMEGA Edit: er allerede nevnt Endret 22. april 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå