Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvordan joiner man twin lamps? Har fraktet en del slaver dit, men aner ikke vhordan man kan joine dem, men jeg vet at det går ann. Dette har plaget meg, fordi jeg vil gjerne joine dem! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvor mange slaver har du reddet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 med min nyeste char. ingen, men har vel reddet 2 stk. med den andre. Er det et visst antall man må redde? Da tenker jeg selvfølgelig på å frakte dem dit de skal. ikke bare finne en nøkkel og ta av dem bracelets. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Se om du kan finne noe her: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror det var noe med 15slaver eller no.Et tips er vel å dra til grotter og huler hvor banditter holder til.Ofte 3-4 slaver der ja Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du får ikke blitt medlem av Twin Lamps men du kan få noen oppdrag av de. Du må ha reddet ett visst antall slaver først, og du ser om du har reddet nok når Twin Lamps dukker opp som en dialog mulighet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Aha! De spørr: Are you from the twin lamps, eller lignende ? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det finnes en mod med en campaign for TL. Hmmm. Tror det var noe med thelys siden heter Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du redder en del stygge slaver. Så senere kan du spør de om twin lamps. da sier de at du må svare noe hvis noen spør et spørsmål(husker ikke ka) Når de begynner å si sånne greier kan du dra til vivec(byen) og besøke søsteren til duken, fatte? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 jupp. :9 stygge slaver, det har du rett i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå