Brage Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 13 Dager Det siste tillegg til min voksende filmsamling er 13 dager. Tittelen er direkte oversatt fra orginal spåket der den lyder Thirteen days. Filmen på 2 timer og 19 minutter handler om de mest kritiske tretten dagene under den kalde krigen, og et vendepunkt i vår verdens historie. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jeg så denne filmen for et par år siden, og jeg må personelig si at det var en av mine dårligere filmerfaringer. dette er en film jeg ikke har så lyst til å se igjen. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er en meget god film, med gode skuespiller-prestasjoner såfremt interressant handling. Alle som er interressert i historie fra den kalde krig, vil like denne filmen. Eneste jeg ikke likte var "amerikaniseringen" av historien, den var ikke så kritisk/korrekt som den burde ha vært. Men slik er det når Hollywood skal lage film av sanne historier, men ellers en god film Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Filmen vises klokken 20.50 på NRK på søndag. Tenker jeg skal få med meg den da, i hvert fall. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Filmen vises klokken 20.50 på NRK på søndag. Tenker jeg skal få med meg den da, i hvert fall. Jepp, jeg også! Den ser virkelig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg