T-Rex Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Driver å bygge en stasjoner MP3 spiller, som er montert i et Chieftec 19" 1U UNC-110S-B 200W-ATX Kabinett 19" 1U Sort. I fronten på denne skal jeg ha et LCD display siden denne maskinen ikke skal vere kobblet til noen monitor. Men det LCD displaye jeg har kjøpt i fra HCS Electronic (40x4) er for høyt. Er det noen som har linker til andre som selger LCDer som ikke er høyere en 4cm? Det som jeg fikk i fra HCS har jo en bakplate som er nesten dobbel så høy som selve LCDen....... Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Driver å bygge en stasjoner MP3 spiller, som er montert i et Chieftec 19" 1U UNC-110S-B 200W-ATX Kabinett 19" 1U Sort. I fronten på denne skal jeg ha et LCD display siden denne maskinen ikke skal vere kobblet til noen monitor. Men det LCD displaye jeg har kjøpt i fra HCS Electronic (40x4) er for høyt. Er det noen som har linker til andre som selger LCDer som ikke er høyere en 4cm? Det som jeg fikk i fra HCS har jo en bakplate som er nesten dobbel så høy som selve LCDen....... Hei T-Rex, Jeg lurer på om du er fornøyd med Chieftec UNC-110S-B. Tenker på å bygge noen PCer med dette kabinettet dersom det ikke bråker så mye. Er det mye støy i din PC? er litt skeptisk til de små 40mm viftene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå