Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger litt hjelp med LCD.....

Anbefalte innlegg

Driver å bygge en stasjoner MP3 spiller, som er montert i et Chieftec 19" 1U UNC-110S-B 200W-ATX

Kabinett 19" 1U Sort. I fronten på denne skal jeg ha et LCD display siden denne maskinen ikke skal vere kobblet til noen monitor. Men det LCD displaye jeg har kjøpt i fra HCS Electronic (40x4) er for høyt. Er det noen som har linker til andre som selger LCDer som ikke er høyere en 4cm? Det som jeg fikk i fra HCS har jo en bakplate som er nesten dobbel så høy som selve LCDen.......

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
Videoannonse
Annonse
Driver å bygge en stasjoner MP3 spiller, som er montert i et Chieftec 19" 1U UNC-110S-B 200W-ATX

Kabinett 19" 1U Sort. I fronten på denne skal jeg ha et LCD display siden denne maskinen ikke skal vere kobblet til noen monitor. Men det LCD displaye jeg har kjøpt i fra HCS Electronic (40x4) er for høyt. Er det noen som har linker til andre som selger LCDer som ikke er høyere en 4cm? Det som jeg fikk i fra HCS har jo en bakplate som er nesten dobbel så høy som selve LCDen.......

Hei T-Rex,

Jeg lurer på om du er fornøyd med Chieftec UNC-110S-B. Tenker på å bygge noen PCer med dette kabinettet dersom det ikke bråker så mye. Er det mye støy i din PC? er litt skeptisk til de små 40mm viftene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...