thssae Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 jeg har en MSI DVD/CD-RW combo, men så funker det ikke å se på DVD filmer på den. Hva skal jeg gjøre? oppgradere? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kan du utdype litt? -Hvilket program bruker du til avspilling av DVD -Hvilket OS kjører du -Hvordan er maskinoppsettet ditt -Har det vært slik hele tiden, hvis ikke - når oppsto problemet etc. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 du mangler nok ett avspillingsprogram windows mediaplayer er vel det eneste gratis alternativ Lenke til kommentar
thssae Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Har windows XP Maskin specs: Amd Athlon XP 2500+ Twinmos 512 mb. ram (vanlig) Sapphire Radeon 9600 Msi CD/RW/DVD spilleren som er nevnt Abit NF7 v2.0 Har prøvd alle avspillingsprogram. Power dvd, windows media player osv. Men når jeg setter i en DVD plate, går inn på min datamaskin og skal se på hvilke filer som er på dvd platen kommer ingen filer opp. Har ganske ny Pc så det er første gangen jeg forsøker å se på dvd film. Jeg har selvfølgelig prøvd forskjellige dvd filmer. 10 stk. Tviler på at avspillingsprogrammet er problemet Lenke til kommentar
kindings Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 se om msi har liggende ny firmware som kan fikse det... ellers bør du nok vurdere å reklamere på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Regner med at du bruker korrekt sone på spilleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå