Gå til innhold

Need for Speed Underground backup

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt backup av NFSU men det vil ikke virke, jeg har gjort det som skal gjøres og hentet de filene som skal til for å starte det. Det som skjer er at skjermen blir svart i 2 sekunder og så detter jeg ut til win xp igjenn. Noen som har vært borti samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte det for 120,- på free record shop pga at det var totalskadet forpakning og cover hadde blitt skadet, det er et hvitt merke på den ene CD'n men det gikk fint å lese CD'n med DVD spilleren, ikke CD spilleren min, så da leste jeg inn platene som BIN filer og lagde CUE.

Jeg skal teste regionale settings men det er Europa updatene den bruker når jeg patcher til 1.4

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

"jeg har tatt bakup" er vel en god gammel unnskyldning for å dekke over en piratkopi? Tror ikke du hadde hatt det problemet om du hadde brukt penger på spillet...

Lenke til kommentar
"jeg har tatt bakup" er vel en god gammel unnskyldning for å dekke over en piratkopi? Tror ikke du hadde hatt det problemet om du hadde brukt penger på spillet...

Tro hva du vil, men du skal være forsiktig med å slenge ut bemerkninger til folk, det har du ingen rett til. Gå å lek politi en plass der du faktisk kan se hva som fins og hva som skjer istedenfor å skrive tull å beskylde folk for ting her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

ok Unnskyld :blush: skal skjerpe meg.

skulle ønske jeg hadde en piratkopi av spillet selv, for jeg synest ikke det var verd pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...