DevN Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) CS begynner å hakke etter jeg minimerer det og så maksimerer det igjen. Tror ikke det hjelper å gå ut av CS og så inn igjen, tror selve feilen kommer av Steam. Så lurer på om det er en konflikt i mitt system, eller om alle har dette problemet. Mulig det ikke skjer public, men prøv på f.eks. din egen listenserver...? EDIT: Ok, løser seg hvis jeg starter CS på nytt, men er det bare hos meg det oppstår? Endret 28. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
ELF Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmmm det hakker litt sånn hvert 10 min hos meg.. Og plutselig noen ganger så klikker dataen.. hmmm.... men det er bare når jeg spiller secure servere.. ps:steam suger. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg sier det jeg alltid har sagt, og det står jeg på.. Det er BARE CS 1.5 som duger. Det er aldri noen problemer. Man får ALDRI noe updating av CS Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men det som er drit med CS 1.5 er at når du minimerer og går inn i windows og skal åpne CS igjen så er det ikke lyd !!!!!! Noen andre som har et problem slik som dette ??? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Men det som er drit med CS 1.5 er at når du minimerer og går inn i windows og skal åpne CS igjen så er det ikke lyd !!!!!! Noen andre som har et problem slik som dette ??? Bla litt i foumet så finner du. Men jeg har hjulpet deg litt på vei >>Klikk her<< EDIT: En bitte bitte liten skriveleif hoppa inn ja Endret 28. mars 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Man får ALDRI noe updating av CS Nettopp derfor det er så mange som cheater i 1.5 Anticheaten oppdateres aldri, vis noen finner et smutthull i den så kan de cheate så mye de vil. De vil aldri bli tatt. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Man har jo det som kalles Cheating Death, selv om det finnes cheat MOT C-D da... Man har også det som søker gjennom HDD når man connecter til servern og søker etter cheat. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ganske naivt og tro at det ikke går ann å cheate med CD, dessuten er det få servere som bruker CD. Og serveren søker kun gjennom cstrike, alle seriøse cheats ligger ikke i cstrike men et helt annet sted. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 På floppy disk for eksempel, noe som er genialt Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Var det noen som hadde samme problem som meg? Steam funker utmerket ellers, CS 1.6 er bedre enn CS 1.5, det er bare Steam som er litt i veien, men når det funker er det bra. Og vanligvis funker det (for meg). Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei sorry zalo. har ikke vært borti det problemet, selv om jeg bare spiller 1.5 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå