sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har du noen gang sett han med en slitt gammel joggebukse, ubarbert og ustelt? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Som oftest ja, men vet elton john å kle seg? Egentlig gjør han det. Han går med Dolce & Gabanna + Armani dresser til summer vi drømmer om. EDIT : jeg synes det ser helt "homo" ut Seriøst : stygt.. Endret 28. mars 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hhee ok, sorry jeg tok vist feil der. Men spør du meg så har han kjøpt katta i sekken! Hvem kjøper en dress til 10.000 når den ser ut som en nyttårsrakett? Vel det er vel smak og behag dette også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp. Klesstilen hans skyldes nok kun legningen hans. Og Elton John er jo også reprasentativ for hele den homofile delen av menneskeheten. Har du noengang møtt en homofil som ikke har solgt over 200 millioner plater, liksom? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) sindres: Hvor mange homofile kjenner du/har snakket med. Jeg vil si at de ligger en del lengre framme enn oss heterofile når det gjelder å ta vare på seg selv Endret 28. mars 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 sindres: Hvor mange homofile kjenner du/har snakket med. Jeg vil si at de ligger en del lengre framme enn oss heterofile når det gjelder å ta vare på seg selv Definitivt. Men ikke alle er som Homsepatruljen-teamet og Elton John. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 nå generaliserer dere igjen. homofile menn er ikke annet enn menn som tenner på andre menn, de er ikke en homogen gruppe. De homofile som jeg kjenner kler seg helt normalt og "tar ikke bedre vare på seg selv" enn andre. Men om dere vil fortsette med den omvendte generaliseringen, så kjør på. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er egentlig helt idiotisk å snakke om hva homofile er, det er vel individuelt... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Du kødder right? Noe så lavpanna som deg skal man ****** meg lete etter lenge. Hva i all verden er det som gir deg rett til å komentere homofile generelt? Dumme dumme mennesker. Ser det ut som jeg "kødder"? Hvorfor jeg har rett til å kommentere? Er ikke det åpenlyst? Jeg har like stor rett til å se ned på homofile, som homofile har lyst til å tenke tanken på å sodomisere min bakende. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Til trådstarter: vet du hva det vil si å hate? Tror ikke du gjør det. Typisk drittunger som deg å si at "jeg hater" til alt mellom himmel og jord. Vær forsiktig med å bruke ordet hat før du vet hva det betyr. Hardtslående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ser det ut som jeg "kødder"? Hvorfor jeg har rett til å kommentere? Er ikke det åpenlyst? Jeg har like stor rett til å se ned på homofile, som homofile har lyst til å tenke tanken på å sodomisere min bakende. Heh, du pleier å ha ganske opplyste innlegg. Hatt noen ubehagelige opplevelser med homofile i helga som gjør at du plutselig må blåse ut? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Tenker jeg skal svare på like intelligent vis som du poster jeg, Luftbor, så da vil jeg gjerne åpne med: Dra. Til. ******. Ok. Takk. Hei. Er ikke kristen så jeg tror heller ei på ******. Du er kanskje kristen? Jeg hater isåfall, til din opplysning, også religiøse mennesker. Ellers så hater jeg de bare på generell basis. Uten noe mer i det. Greit nok, du hadde 4 elendige, generaliserende "grunner" til å hate homofile. Men denne tar kaka. Er min fulle rett til å hate hvem som helst, inkludert deg om jeg skulle ønske det. Du kan jo logisk prøve å motsi dette. Jeg hater lavpanna idioter som ikke ser lenger en sin egen nestipp, og generaliserer til de grader. Jeg hater folk som ikke engang prøver å vise toleranse ovenfor andre mennesker, og hater noen på grunnlag at de er annerledes. Jeg hater folk som hater. Dermed er du en hyklersk person. Gjerne for meg. Men de røde har jo en tendens til å være det. Er det genetisk betinget? (bare undrer) Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Heh, du pleier å ha ganske opplyste innlegg. Hatt noen ubehagelige opplevelser med homofile i helga som gjør at du plutselig må blåse ut? Nop, ikke som jeg er vitende om iallefall. Men hva en eventuell homse skulle ha tenkt når jeg gikk forbi et eller annet sted bryr meg heller intet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Så er det ikke sånn at homofile kaster seg over alt de ser av samme kjønn heller da. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det eneste jeg er litt uenig i er adopsjon, egentlig grunna at samfunnet ser litt rart på folk med to pappaer eller to mammaer, ikke at det er noe galt i seg selv, mer at vi ikke er klare for det. Unnskyld, men det er jo ganske så tåplig å hevde noe er rett men man ikke kan gjøre noe med det før samfunnet er klart for det. Uansett så er det et udiskutabelt faktum at det må en kvinne og en mann til får å lage en klump som skal sprette ut 9 måneder+- seinere. Det er også et udiskutabelt faktum at homofile har gitt opp sin naturlige evne til å få barn siden til dags dato homofile ikke kan få barn sammen. Jeg har eller ikke hevdet at homofili er unormalt, men det som er unormalt naturlig er at homofile får barn. Dermed bunner det hele ned i hva biologien sier (i det "normale"). Nemlig at homofile ikke kan få barn, og heterofile kan. Det er et valg man har tatt bevist eller ubevist (Som det strides mye om enda, om homofili er biologisk eller sosialt forankret eller begge deler). Det er heller ikke avgjørende om homofile tar til seg barn av forskjellige grunner ved et senere tidspunkt, tviler ikke på at de ungene vil få det like bra som alle andre barn. Det hele bunner i at samfunnet ikke skal hjelpe til (ved hjelp av adopsjon og/eller kunstig befruktning) at to befruktingsdyktige mennesker får barn, da det er nokså klin umulig at de kan få det ved normale omstendigheter. Når det gjelder kirka, om de kan komme å peke på et sted der Jessern sier at homofile er diskriminert, så bør de få lov å diskriminere. Så lenge kristendom er den eneste ekteskapsinstansen bortsett fra staten selv bør alle kristne få gifte seg i kirka. Hvis de religiøse gruppene bare stod for seremonien, da ville det vært greit for meg, da kunne vi hatt en egen homokirke. Du må aktivt melde deg inn, ja, men det er en statlig religion, og derfor bør den tilby lige rettigheter for alle innmeldte. Rent prinsippielt enig. Dog er jeg også for at statskirken i dagens form fyker til heden. Om samfunnet bestemmer seg for å ha en statskirke i en eller annen form bør det også da være lov for denne kirken å være diskriminerende da det er ingen hindring for å lage et nytt kirkesamfunn for de som måtte føle seg utstøtt/uenig. At de da kan lovlig gifte seg med alle de rettigheter som medfører et giftemål bør selvsagt da være klinkende klart (minus adopsjonsmulighet). Forklar hvordan homofile presser sitt syn på andre, jeg har ikke vært utsatt for homofile som prøver å omvende meg... Ved å hevde at jeg skal være imøtekommende til dem. Noe de selvsagt ikke har en rett til å hevde at jeg skal. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hvem har sagt at de homofile engang vil gifte seg i kirken? Har du noen gang snakket med en homofil person? Du virker litt uvitende. Har du fulgt noe som helst med i det siste? Du kan jo sende et spørrende epost til de homofiles forening å spørre de. Og ja de vil svare bekreftende. Det artige er at du prater om uvitenhet. Tåpelig logikk fra din side. Men til din opplsyning så har jeg pratet med homser, lesber og bifile. Og som om det skulle hindre meg i å ha en mening om jeg ikke skulle ha pratet med homofile. Har du pratet med barnedrapsmannen Viggo? Om homofile skal få adoptere eller ikke, har jeg egentlig ikke gjort meg opp noe mening om. Hvis du skal tenke slik at de ikke skal få adoptere fordi de ikke har sjans til å få barn fra naturens side, så burde jo ignen få adoptere? Som oftest velger folk å søke om å få adoptere fordi de ikke kan få barn selv. Jasså. Finner det mer og mer artig at du pratet om uvitenhet ovenfor. De som adopterer gjør det av mengde grunner. Inkludert er også din "grunn". Dessuten så handler det ikke bare om å ikke kunne få barn selv, det handler om barn som kanskje må vokse opp uten foreldre. Synes du det er bedre at barna må vokse opp på barnehjem enn at de skal få bli adoptert av et homofilt par som kan gi en trygg og god oppvekst? Igjen. Har du noen som helst reell kunnskap om hvordan dette fungerer? Det er ytterst få i dagens Norge som er på barnehjem under hele oppveksten. At du hater homofile tar jeg ikke noe særlig seriøst. Du hater vel grønnsaker, gulinger, fisk, negre, muslimer og diverse andre "hatbare" ting også Hater grønnsaker når de ikke er tilberedt skikkelig. Gulinger som i de mennesker som har fått "gul" hud hater jeg kun når den er et rasshøl. Fisk hater jeg av samme grunn som grønnsaker. Negre hater jeg av samme grunn som gulinger. Muslimer hater jeg fordi de er religiøse. På samme måte som jeg hater og forakter alle andre avarter av religiøse. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tenker jeg skal svare på like intelligent vis som du poster jeg, Luftbor, så da vil jeg gjerne åpne med: Dra. Til. ******. Ok. Takk. Hei. Er ikke kristen så jeg tror heller ei på ******. Du er kanskje kristen? Jeg hater isåfall, til din opplysning, også religiøse mennesker. Ellers så hater jeg de bare på generell basis. Uten noe mer i det. Greit nok, du hadde 4 elendige, generaliserende "grunner" til å hate homofile. Men denne tar kaka. Er min fulle rett til å hate hvem som helst, inkludert deg om jeg skulle ønske det. Du kan jo logisk prøve å motsi dette. Jeg hater lavpanna idioter som ikke ser lenger en sin egen nestipp, og generaliserer til de grader. Jeg hater folk som ikke engang prøver å vise toleranse ovenfor andre mennesker, og hater noen på grunnlag at de er annerledes. Jeg hater folk som hater. Dermed er du en hyklersk person. Gjerne for meg. Men de røde har jo en tendens til å være det. Er det genetisk betinget? (bare undrer) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Alle har rett til å mene hva de vil, Luftbor. Det er også noe som heter ytringsfrihet. Men det finnes faktisk grenser. Når du faktisk støter andre personer så har du i grunn tråkket over streken. Uansett så synes jeg synd på deg som går rundt å hater alle. Kan tenke meg at du elsker deg selv tilsvarende mye. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Lurer på om jeg skal starte en tråd : "Jeg hater idioter". Hvis han virkelig hater homofile er han enten : Homofil, sjalu på homofile (homo men er jo som oftest good looking), noen i familien er homofile ellers så har han treg internett og dårlig pc. Vi snakker om begavet person her med hardtslående "flame" utsagn. Ellers kan jeg medføye at din tanke er noe man rister av seg når man passerer ungdomsskolen. Lykke til med tentamen. Og ikke får å skryte, jeg har nok raskere nett enn det du noengang vil drømme om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg