Gå til innhold

Jeg hater homofile

Anbefalte innlegg

Jeg hater homofile.

Grunnen til det er at de er diktaoriske og vil påtvinge andre sine syn på samfunn. (Vet det er inkonsistenthet, så ikke jabb om det)

For hvorfor skal homofile få gifte seg i kirken f.eks? Er det ikke kirkens syn på giftemål som skal styre hvem de vil gifte? Det bør være lov for organisasjoner der du må aktivt melde deg inn i å kunne diskriminere.

De vil også få lov til å adoptere barn. Hvorfor i svarte skal de det?

De har 0 sjans til å mekke sine egne uansett om de er befruktningsdyktige eller ei.

Derfor bør heller ikke samfunnet aktivt hjelpe fullt befruktningsdyktige mennesker til å få barn.

Ellers så hater jeg de bare på generell basis. Uten noe mer i det.

Edit:

Etter å ha glodd 4 cm ned på lista så ser jeg en egnet tråd.

duuuuuuh

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han der ække sånn som deg

Fort deg bort å ta han

Det er like godt som sex

å banke en stakkars faan

Er det ikke deilig å ha noen å hate

Føles det ikke godt å ha noen å hate

Er det ikke herlig å slå dem flate

Er det ikke deilig å ha noen å hate

"Noen å hate", M. Krohn.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg er litt uenig i er adopsjon, egentlig grunna at samfunnet ser litt rart på folk med to pappaer eller to mammaer, ikke at det er noe galt i seg selv, mer at vi ikke er klare for det.

Når det gjelder kirka, om de kan komme å peke på et sted der Jessern sier at homofile er diskriminert, så bør de få lov å diskriminere. Så lenge kristendom er den eneste ekteskapsinstansen bortsett fra staten selv bør alle kristne få gifte seg i kirka. Hvis de religiøse gruppene bare stod for seremonien, da ville det vært greit for meg, da kunne vi hatt en egen homokirke. Du må aktivt melde deg inn, ja, men det er en statlig religion, og derfor bør den tilby lige rettigheter for alle innmeldte.

Forklar hvordan homofile presser sitt syn på andre, jeg har ikke vært utsatt for homofile som prøver å omvende meg...

Lenke til kommentar

Tenker jeg skal svare på like intelligent vis som du poster jeg, Luftbor, så da vil jeg gjerne åpne med:

Dra. Til. ******. Ok. Takk. Hei.

Ellers så hater jeg de bare på generell basis. Uten noe mer i det.

Greit nok, du hadde 4 elendige, generaliserende "grunner" til å hate homofile. Men denne tar kaka.

Uff.

Jeg hater lavpanna idioter som ikke ser lenger en sin egen nestipp, og generaliserer til de grader. Jeg hater folk som ikke engang prøver å vise toleranse ovenfor andre mennesker, og hater noen på grunnlag at de er annerledes. Jeg hater folk som hater. :ermm:

Lenke til kommentar
Til trådstarter: vet du hva det vil si å hate? Tror ikke du gjør det. Typisk drittunger som deg å si at "jeg hater" til alt mellom himmel og jord. Vær forsiktig med å bruke ordet hat før du vet hva det betyr.

Jeg er så uendelig enig med deg! *bøye seg i støvet* ! :yes:

Lenke til kommentar
Til trådstarter: vet du hva det vil si å hate? Tror ikke du gjør det. Typisk drittunger som deg å si at "jeg hater" til alt mellom himmel og jord. Vær forsiktig med å bruke ordet hat før du vet hva det betyr.

Jeg er så uendelig enig med deg! *bøye seg i støvet* ! :yes:

Tror de færreste her vet hva det er å hate noen. Hate er et like sterkt ord som å elske, og de færreste vet også hva det er.

Du liker kanskje ikke homofile, men når du er så snever i hodet må du ikke forvente noe respons fra mennesker rundtomkring her. Om du hadde formulert deg bedre angående hvorfor du ikke liker homofile mennesker så hadde vi tatt deg litt mer seriøst. Hadde jeg vært mod hadde du fått en bitteliten tenkeferie nå.

De diskuterer homofili i en annen tråd.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Hvem har sagt at de homofile engang vil gifte seg i kirken? Har du noen gang snakket med en homofil person? Du virker litt uvitende.

Om homofile skal få adoptere eller ikke, har jeg egentlig ikke gjort meg opp noe mening om. Hvis du skal tenke slik at de ikke skal få adoptere fordi de ikke har sjans til å få barn fra naturens side, så burde jo ignen få adoptere? Som oftest velger folk å søke om å få adoptere fordi de ikke kan få barn selv.

Dessuten så handler det ikke bare om å ikke kunne få barn selv, det handler om barn som kanskje må vokse opp uten foreldre. Synes du det er bedre at barna må vokse opp på barnehjem enn at de skal få bli adoptert av et homofilt par som kan gi en trygg og god oppvekst?

At du hater homofile tar jeg ikke noe særlig seriøst. Du hater vel grønnsaker, gulinger, fisk, negre, muslimer og diverse andre "hatbare" ting også :)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg er litt uenig i er adopsjon, egentlig grunna at samfunnet ser litt rart på folk med to pappaer eller to mammaer, ikke at det er noe galt i seg selv, mer at vi ikke er klare for det.

Det er jo nettopp denne holdningen som bør endres. Skal noen unger som mobber folk med homofile foreldre få bestemme hvorvidt homofile skal få adoptere? Denne holdningen endres ikke før vi åpner for det. Fulle rettigheter til de homofile.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal starte en tråd : "Jeg hater idioter". Hvis han virkelig hater homofile er han enten :

Homofil, sjalu på homofile (homo men er jo som oftest good looking), noen i familien er homofile ellers så har han treg internett og dårlig pc.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal starte en tråd : "Jeg hater idioter". Hvis han virkelig hater homofile er han enten :

Homofil, sjalu på homofile (homo men er jo som oftest good looking), noen i familien er homofile ellers så har han treg internett og dårlig pc.

You said it! :) hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...