Mio Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei! jeg kjøpte farcry i dag, og har problemer med at jeg blir kicked på alle servere jeg går inn på, kom inn på bare en jeg ikke ble kicka fra. Jeg kommer ikke inn i spillet før jeg blir kicka. Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1.Anti-cheat prog. (som jeg ikke husker navnet på) på veldig mange servere. Så du blir nok ikke kicket fra alle. 2. Warez?! 3. Ugyldig UBI konto?! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis du har kjøpt spillet: har du brukt no-cd crack? Funker ikke så bra da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Vi spilte spillet på et LAN for noen dager siden. Ja, det var en warezversjon, men vi sletta den etterpå, og tror ikke det skada Crytek, siden vi alle ble enige om å kjøpe det Men, for å komme til poenget, han som var host, var ofte udødelig, og ble kicka pga av cheats. Det er greit nok, men problemet er at han ikke brukte cheats, de bare kom på automatisk... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg hadde ikke installert 1.1 patchen Nå virker alt! Er det noen norske servere som noen av dere andre spiller på her? Endret 28. mars 2004 av Mio Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmm, jeg mister stadig vekk kontakten med serveren ser det ut som. Blir hevet ut og automatisk kobler seg opp mot samme server igjen. Har 1.1 patchen og bruker ikke noen no-cder. Nettlinja er 1mbit ADSL fra NextGenTel. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Noen som vet hvor man får tak i en crack til 1.1?? Må bruke crack siden jeg ikke har DVD-spiller, men har altså seff originalen kjøpt til 449kr hos gamesmis.com.... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Noen som vet hvor man får tak i en crack til 1.1??Må bruke crack siden jeg ikke har DVD-spiller, men har altså seff originalen kjøpt til 449kr hos gamesmis.com.... Retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Edit: Vet du har kjøpt spillet men det kan lede til piratvirksomhet Endret 10. april 2004 av stryder Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) feilpost* Endret 10. april 2004 av BluE_fUnc Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Noen som vet hvor man får tak i en crack til 1.1??Må bruke crack siden jeg ikke har DVD-spiller, men har altså seff originalen kjøpt til 449kr hos gamesmis.com.... Hvordan har du tenkt å få installert spillet uten dvd-rom? Hjelper ikke med en crack. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 En jeg kjenner har en dvd-stasjon som ikke virker, men hans maskin er koblet sammen med en annen maskin i nettverk, og den andre maskinen har dvd-stasjon, så han bruker den til å installere det med. Det går tregt, men det går til slutt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvor mye koster det for en DVD spiller da? 300 dasslokk? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvor mye koster det for en DVD spiller da? 300 dasslokk? 350-450 avhengig av merke og programvare. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ikke sant, det har de fleste råd til... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 awk-Eye Skrevet 13/04/2004 : 13:49 Hvor mye koster det for en DVD spiller da? 300 dasslokk? Altså, dasslokk er ganske dyrt, så da ville jeg også lastet ned spillet ass... Men, on-topic: Er det mye bra skandinaviske UBI-servere ute og går? Slik at man alltids finner en server å spille på? Spilles assult mye i forhold til FFA og TDM? Assult er så mye mer gøy! (så fremt man ikke bare spiller med idioter da). Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som vet hvor man får tak i en crack til 1.1??Må bruke crack siden jeg ikke har DVD-spiller, men har altså seff originalen kjøpt til 449kr hos gamesmis.com.... No need . Den til 1,0 funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå