Gå til innhold

Store LAN..bare i Skandinavia ?


Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt på nettet.

Hva kommer det av at de LAN en ser info om,i Engeland..USA og andre steder,er så små i forhold til TG ?? :hmm:

Jeg mener...Engeland /Tyskland/USA har jo ENDEL flere inbyggere ? :wow:

 

Slik som dette : http://www.tomshardware.com/game/20040327/index.html

 

Jeg siterer :

"Multiplay is the largest LAN party in the U.K. Last weekend more than a thousand people once again gathered to play their favorite games at this great event, and show who is l33t and who's not"

 

Jeg mener. i et land som har over 10 ganger så mange inbyggere som Norge,så er et LAN med 1000 deltagere et STORT lan !!!! :dontgetit:

 

Kan noen forklare meg logikken/grunnen til at det er slik ? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel redde...store forsamlinger i USA tiltrekker jo bare bomber og granater, tenk deg bombesjekk i hver eneste PC og masse politi og FBI, ingen som får kopiert så mye som en MP3 da og det tar 2 uker bare det å få inn folket som IKKE har anthrax i PSU viftene

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Vi skandinavere er ekstremt gira på alt som har med teknologi å gjøre da. Samt at mer eller mindre alle familier har minst en PC hjemme. Det kan jo være noe av forklaringen.

 

Her jeg bor nå, Western Australia, blir det arrangert svært få LAN. De få som er å finne har sjelden mulighet for mer enn noen hundre spillere. Det henger kanskje sammen med at folk virker lite interesert i ny teknologi her nede. Samt at været store deler av året ikke akkurat innbyr til å sitte inne å spille data ;)

 

Det blir mest til å kjøpe en kasse øl, samle noen kompiser, koble dem på nettet hjemme og spille der utover natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...