iacob Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp, har fått ny disk på garanti og skal bytte. På den gamle disken er jo alt oppdatert, masse musikk osv. Hvordan får jeg oppdatert den nye disken enklest mulig? Har to laptopper, kan jeg bare sette en av disse diskene i hver av maskinene og så speile disken? Iacob Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Forutsett at disse to maskinene er helt like (samme modell etc) så kan du bruke Norton Ghost. Det er muligheter for å koble de sammen peer-to-peer med USB, LPT, eller nettverk. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Og det er de jo ikke. Det er en ok, og en litt mindre ok maskin fra Compaq. Så altså ikke samme modell. Tenkte på en ting. Hva om jeg kjøpte en sånn maxtor one touch disk fra Elkjop. Kjører backup. Og så bytter disk og henter ned alt med Ghost (er det gratis?). Og så kan jeg jo levere tilbake den disken - ombestemte meg. Iacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå