_Xander Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hei.. Jeg har to ting jeg lurer på, det første er hvor jeg kan få tak i en kabel lignende denne. Eneste mujlighet jeg har til å få TV-ut på PC'en min.. Butikken bytta til et kort som trenger en sånn en fordi det gamle var ødelagt, og jeg fikk ikke med en slik ledning. Og de sier jeg må betale 400kr for en gjennom dem, og jeg synes det låter urimelig. problem2: Jeg har en gammel ADICorp ettellerannet skjerm liggende i boden som jeg brukte før. (15 tommer) På baksiden av den er det strøminngang, Skjermkabel, 3.5mm plugg (lydgreie) og nettverksplugg faktisk. Det jeg lurer på er; Hva er den nettverkspluggen til? (Og mulig jack'hullet også, er ikke mic på den eller noe.. :S ) Også selvfølgelig, hva kan jeg isåfall bruke den nettverkspluggen til? Hørt at jeg kan sende video via nettkabel til en annen skjerm med samme greiene, men når jeg setter i en nettkabel, uansett type "blacker" skjermen ut totalt.. Liker ikke det helt.. Takker for alle brukbare svar. Nå har jeg lurt på detta tullet i snart 2 år.. Edit: ledningen på bildet er tatt av en kamerat sin ledning som fulgte med hans kort... Endret 28. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Babump i bump, byggmaker...! Endret 4. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Biltema, elkjøp osv .. De fleste butikker har slike kabler Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Biltema, elkjøp osv .. De fleste butikker har slike kabler Neppe, mini-din til s-video/composit.. Trur nok muligens at elkjøp klarer å skaffe en slik en, men da må det nok bestilles! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 kk... da ringer jeg elkjøp som førsteprioritet i morra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå