ahpadt Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Helt utrolig hvordan dere klare å komme ut av sporet og begynne å diskutere noe HELT anderledes enn topic.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp. Vi er helt utrolige, jeg har nesten sluttet å tro på meg selv fordi jeg er så utrolig Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Hehe...det er alltid morsomt å poste en tråd og komme tilbake dagen etter og se hvordan den har utartet seg. Dette sporet jo noe så sinnsykt av! Noen flere historier fra jobb... Dette skjedde før jeg begynte der, men den er verdt å ta med likevel: En mann kom inn og skulle ha en kartong litago sjokolademelk samt noen andre greier. Da det viste seg at vi var utsolgt for det han ville ha ble han helt fra seg. Hylte og skrek og kasta kartongen med sjokolademelk alt han kunne opp i taket så den gikk i stykker og det sprutet litago over alt. Stakkars de som måtte tørke opp, glad det ikke var meg. Som tidligere nevnt i tråden har jeg også opplevd folk som spytter på gulvet. Det mest irriterende jeg har opplevd selv var når en middelaldrende mann og dame kom inn og skulle handle varer for 2500 kroner (hvem kjøper matvarer for så mye på en bensinstasjon??) Det tok et halvt år å slå inn alt, og da de endelig skulle betale viste det seg at kredittkortet deres var sperret pga at det var overdratt noe så til de grader uten at de hadde gjort opp for seg. Gjett hvem som gikk og satte alle varene på plass igjen. ******* søppelfolk...jeg blir fremdeles forbanna av å tenke på det nå et halvt år etter. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Meget mulig dette er en vandrehistorie men jeg tar den med allikevel. Jeg har hørt det skjedde i en matvarebutikk oppi sentrum der jeg bor. En mann var nede i butikken og skulle handle. Han gikk og fant varene, deriblant noen liter melk, og stilte seg i køen i kassen. Køen var relativt lang, og mens han sto der ble han oppmerksom på en gutt med en sånn liten handlevogn som han hele tiden drev å kjørte den inn i beina på en gammel dame forann ham i køen. Moren sto like bak gutten, så mannen spurte hvorfor hun ikke gjorde noe. "Jeg tror på fri barneoppdragelse" var svaret han fikk tilbake. "Javel" svarte mannen og helte en liter melk i hodet på ungen. Endret 29. mars 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Morsom slutt: "Det gjorde mine foreldre også" sa mannen Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg jobber som trallebetjent på Gardermoen, med omlag 4000 mennesker innom hver dag, så må det bli endel morsomme situasjoner. Ta foreksempel den gangen da jeg gikk inne på flysiden(etter sikkerhetskontrollen) og samlet sammen handlevogner(de små som står ved taxfree-butikkene). I det jeg var i ferd med å lempe trallene bakpå golfbilen vi bruker der inne, kommer en mann(det jeg skriver nå, er direkte sitert): Mann-"Du, jeg skal med flyet til Bergen, og jeg lurer på en ting" Jeg-"Ja, hva kan jeg hjelpe deg med?(smilende, såklart, dette er jo et serviceyrke). Mann-"Jeg lurer bare på om jeg rekker å gå på do??" Meg(fortsatt smilende)-"Ja, det kommer jo an på hvor lang tid du bruker det" Mann-"Ja..Det er jo sant" Så løp han avgårde i retning dassen En annen situasjon, der jeg gikk bak sikkerhetskontrollen: Mann(pustende og pesende):"*pust*Hei du...*pes* Jeg skal til København*pust*..Også*pes* Står det "Gate Closing??*pust*..Hva skal jeg gjøre?*pes*" Meg-"Ja, da er du nok litt seint ute. Du burde i allefall gå å snakke med en av de bak skranken der borte*peker mot billettskranken til SAS*, de kan sikkert hjelpe deg." Mann-"Ja, men jeg MÅ med det flyet! NÅ" Meg-"Det er greit, men du er for seint ute. Flyet har gått. Snakk med de bak skranken der*fortsatt pekende mot billettskranken til SAS*" Mann-"Ok, takk for hjelpen!" Stakkars mann-han har visst ikke så mye erfaring med flyplasser da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå