AndersT2 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har kjøp DVD-brenner, så jeg tenkte det kunne vært greit å fyrt opp litt. Men mange av musikk video, ol. jeg har er i filer som jeg ikke får brent, så jeg trenger programmer så gjør om de. Det trenger ikke være ett programm som tar alle sammen. gjøre om .mov, .avi, .asf, .mpeg4 og andre jeg ikke kommer på nå. Helst vil jeg ha dem direkte til MPEG 2, eller .VOB, men til MPEG funker også, selv om kvaliteten kan synke. Jeg trenger også ett programm, eller codec som gjør at jeg får vist MPEG 4 filer. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) for å konvertere en DVD-->Divx/XviD bruker jeg AutoGK For å gjøre Avi-->DVD/SVCD er DVD2SVCD veldig bra, en bra guide er denne _Denne_ linken burde løse de største problemene dine. Endret 28. mars 2004 av jokki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå