vegeto Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hmm. mange stilige kabbis her ja. jeg sitter selv med et råttent aopen kabbis Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hmm. mange stilige kabbis her ja. jeg sitter selv med et råttent aopen kabbis modd den, modd den, modd den Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 her er mitt lille kabinett Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 her er mitt lille kabinett KA F***, hva slags kabinett er det? Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) KA F***, hva slags kabinett er det? Det er ett 15 år gammel mini system kabinett hvis det sier deg noe Det er forresten laget av NCI (Norsk Computer Industri, i sandnes ) Edit: det er forresten lite poeng i å quote begge bildene... Endret 8. april 2004 av woohoo Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 KA F***, hva slags kabinett er det? Det er ett 15 år gammel mini system kabinett hvis det sier deg noe Det er forresten laget av NCI (Norsk Computer Industri, i sandnes ) Edit: det er forresten lite poeng i å quote begge bildene... Mini system sa du ?` Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mini system sa du ?` det heter (het) faktisk mini system... det betyr at det var en liten "stor maskin" (hvis du har holdt på med pc en del år, så kjenner du nok til disse) altså en server for små og mellomstore bedrifter Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mini system sa du ?` det heter (het) faktisk mini system... det betyr at det var en liten "stor maskin" (hvis du har holdt på med pc en del år, så kjenner du nok til disse) altså en server for små og mellomstore bedrifter Lite... Stort. Konge i alle fall. Gamle serverkabinett rocker. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mini system sa du ?` det heter (het) faktisk mini system... det betyr at det var en liten "stor maskin" (hvis du har holdt på med pc en del år, så kjenner du nok til disse) altså en server for små og mellomstore bedrifter Lite... Stort. Konge i alle fall. Gamle serverkabinett rocker. stemmer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 dritt kult det der da... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 konge kabinett.. (kanskje litt for god plass ) uansett.. IKKE QUOTE BILDER det er så jæ.vlig plagsomt.. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Utrolige kreative menesker her.Stå på Skikkelig morro å se på kreasjonene deres. Noen som har et modda hq08? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Utrolige kreative menesker her.Stå på Skikkelig morro å se på kreasjonene deres.Noen som har et modda hq08? Hvem er det ikke som har det? Nesten lettere å spørre om det tror jeg Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 wow mange som har fine kasser her! tok meg noen minutter å lese igjennom alt, masse fint da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå