Troy Henrik Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Rydda litt i kabinettet. Ja jeg vet jeg har feil LOGO, har bare ikke hatt tid til å skifte ser ut som at du har 2stk. GFX på hk't ditt, på bilde Endret 3. april 2004 av Troy Henrik Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det er en speilflis i bunn Uansett så var det der lekkert snekker'n Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Kabeljungelen kommer og tar deg Vannkjølingen fikk en mindre pen lekkasje i vannpumpa så den er tatt ut og midlertidig luftkjøling er installert Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 OMFG xthal ! 1000 spenn + bare i kabler folks! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 OMFG xthal ! 1000 spenn + bare i kabler folks! kan sikkert stemme, jeg gidder (tør ikke ) holde styr på hvor mye den faenskapen der har kosta meg Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Brudern sin PC (for en stund siden) han får alt skrapet jeg ikke vil ha lengre Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 fytte fanken xthal, det var ikke lite IDE kabler der samme kabler som meg Bare at jeg bare har 3 Hva kosta de "raid" korta som du har? (det heter raid ja?) ? kunne tenkt meg og putte et par harddisker til i kassa mi mvh BalleMann Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 fytte fanken xthal, det var ikke lite IDE kabler der samme kabler som meg Bare at jeg bare har 3 Hva kosta de "raid" korta som du har? (det heter raid ja?) ? kunne tenkt meg og putte et par harddisker til i kassa mi mvh BalleMann Korta er av type Highpoint Rocket 133, med mulighet for RAID 0 og 1. Koster vel en 2-300 på komplett. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ingen av kabinetta er fine sjekk mitt på microplex under thermaltake lanfire vm2000 det er kabinett det med discolys... najs 1! Lenke til kommentar
above Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 mine småbarn: http://l33t.starthotel.dk/koffert/ http://l33t.starthotel.dk/itx/ FY ******* den kofferten var rå Den var faktsik skikkelig fet Hvor fikk du tak i den kofferten? Hvordan greide du å feste harddiskene og hovedkortet? Godt arbeid Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Mitt gamle kabinett: Chieftech Det splitter nye kabinettet: Antec Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Flop|s sitt tower er kulest Endret 4. april 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Min pc! For guds skyld, resize det bildet ditt. Tenk på oss som ikke kjører 1600x1200 Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 bamsefar har etter min mening den galeste pc'en til nå. les workloggen han. han er veldig flink! all ære til deg! det er nesten en kryssning mellom Macro black og Orac3 fra bit-tech Veldig bra jobb kammerat! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nice bamsefar, nå kom den egentlige grønn fargen opp, skikkelig lekkert, minna meg litt om G-gnome sitt mesterverk. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nice bamsefar, nå kom den egentlige grønn fargen opp, skikkelig lekkert, minna meg litt om G-gnome sitt mesterverk. Tar det som et sterkt kompliment Sjekk workloggen for noen fler bilder.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nice bamsefar, nå kom den egentlige grønn fargen opp, skikkelig lekkert, minna meg litt om G-gnome sitt mesterverk. Tar det som et sterkt kompliment Sjekk workloggen for noen fler bilder.. det var et sterkt kompliment Har nok lest ferdig workloggen din ja skiiiikkelig pent Ble veldig lekkert når jeg fikk se den endelige grønne fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå