ballemann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 min pc har nyere bilder på en annen pc, men jeg orker ikke legge dem ut enda OT: Holy crap, stakkars skjermkort! Har jo en svær buss på seg jo. Du er ikke redd for at skal knekke, eller? Ser litt bøyd ut.. Hehe, nasj, tror det tåler det om det går skeis er det jo bare et geforce4ti4200 likevell da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Her er mitt... under arbeid. -bilde- Oh sweet Lian Li! Endret 28. mars 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Locci Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 bah, umulig og rydde i det kabinettet der kablene vises uansett jo ja men det jeg ska gjøra er å bytte ut de kabel sammlerene jeg har der nå(ser helt fucka ut) og bestille noen fra microplex.no allla krom Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Her er mitt... under arbeid. Tøft kabbis. Tips: Skjer hull til GPU vifta di i plexien. Da vil GPU-temp gå ned 7-10 grader Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Endret 28. mars 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 La meg gjette Yngvejos... Du kjører linux? Tøft kabinet foresten Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 uten lys (ska røddas etter tg) me Lys Du...jeg har vondt i øya etter den episoden med bilde, da du viser kalktoder... Tror du burde skifte ut med litt svakere MVH: Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vannkjøling elle rkompressor? og.....WTF! hvor mye veier det, det peneste var etter min mening den..."pilgrimmen"....pingvinen! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja her er datan min, ikke mye å skryte av. Dårlig bilde, skal ta nytt når jeg får mer batteri på kamera. Har alltid døra åpen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja her er datan min, ikke mye å skryte av. Dårlig bilde, skal ta nytt når jeg får mer batteri på kamera. Har alltid døra åpen hvorfor står vifta på cpu,n oppner?? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Du...jeg har vondt i øya etter den episoden med bilde, da du viser kalktoder... Tror du burde skifte ut med litt svakere MVH: Stian_A rofl var på et data party i vestfold og pc,n min lyste opp mesteparten av plassen der jeg satt Endret 29. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) OJ Flop|s! Den var flott.. Kunne ikke tenkt deg å lage worklog av den? Edit: sorry.. leser worklogen nuh... Endret 29. mars 2004 av mistabeen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Syntes den "lille" alpha serveren min er ganske tøff selv om den ikke er noe særlig modet jeg.. Åh, gamle servertowere er dejlige. Disse burde en nesten ikke modde så herlige brutale som de ser ut. Men så er de også helsikes vanskelig å få fingrene i nå for tiden også... Vel vel, blir vel vanlige kabinett for meg videre også, desverre... Edit. Omformulering og "utdyping" Endret 30. mars 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Yngvejos: er det det lyddempa server-tower'et fra microplex? og hvis det er det, hvor bra fungerer lyddempingen? har snust litt på det en stund. ikke så gal pris, 2000 tror jeg det var. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Her er mitt... under arbeid. Åssen i f*** fikk du til å få det så ryddig??? Jeg vil også ha det så ryddig:D Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Her er mitt kabinett. Tux få å se mere hvordan det hele ble laget og flere bilder så gå på min hjemmeside Tux Casemod Endret 30. mars 2004 av Bizardo Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Konge Tux-kabinett. Så deg på TC og Sunndal LAN :thumbsup: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har et Xaser3.. Men, den døre på høyre sida, er jo heelt svart. ingenting på den. Jeg vil da gjøre noe kult med den sida, men har så absolutt INGEN aning om hva jeg kan gjøre.. Noen som har noen ideer? Her er et bilde av den Lite krav til døra, er at det skal matche datan ellers... Litt kabelrot som vises, men det er på grunn av en hardisk som jeg har tatt ut på bildet. Btw, Den døra som jeg vil modde, er ikke den som skal vise hardware osv.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Her er mitt kabinett. Tux få å se mere hvordan det hele ble laget og flere bilder så gå på min hjemmeside Tux Casemod Sykt bra! Edit: fant den Btw: hvordan resize bilder ? anyone ? Endret 30. mars 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå