oeb Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Konklusjon:+pris! kostet 50 kr for 5 meter Koster 85 kr her i Tr.heim Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 De "kabelstrømpene" du har ser jo bare stygge ut da... Får meg til å føle at det er enda mer rotete... Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Konklusjon:+pris! kostet 50 kr for 5 meter Koster 85 kr her i Tr.heim HAHAHAHA Trøndere er SÅÅÅÅÅÅÅ gjerrige!!!!! vi snakker om 5 meter her da!!! de 35 kronene i tillegg må du vel kunne klare deg uten! dessuten! du må jo straffes litt for at du bor på et så gudsforlatt sted! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hvorfor er alle så opptat av å ha det ryddig i PC'en? Har man ikke vindu eller driver og skifter skjermkort hver dag er det vel ett fett sålenge alt er kjølig? Geniene behersker kaos! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Hvorfor er alle så opptat av å ha det ryddig i PC'en? Har man ikke vindu eller driver og skifter skjermkort hver dag er det vel ett fett sålenge alt er kjølig? Geniene behersker kaos! som om jeg skulle sagt det selv det er jo menigsløst. altså, så lenge airflow går fint igjennon pcen så trenger man ikke mere, btw, nå er disk tempen på 23 grader, og cpu på 37, så kassa mi er fin. Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jojo, men det er jo mange som har vindu da... Det er jo litt ekstra stilig med vindu, særlig viss du har vannkjøling eller andre kule mods. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 sant nok, den dag jeg får vindu skal jeg nok rydde opp inni kassa.. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 HAHAHAHA Trøndere er SÅÅÅÅÅÅÅ gjerrige!!!!! vi snakker om 5 meter her da!!! de 35 kronene i tillegg må du vel kunne klare deg uten! dessuten! du må jo straffes litt for at du bor på et så gudsforlatt sted! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 lol? men det er uansett ikke så dyrt for 5 meter av en veldig god slange.. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jaja tett fett da! men hva slags nipler passer de på? eller kan man nesten tre de på "alt" ? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ang rydding så er det jo ganske digg når det er gjort(da kan man jo rote enda mer). Gjorde det får ikke så lenge sia, og ikke får å skryte men resultatet ble meget bra kan også legge til at jeg fikk kiling imagen når jeg reiste meg opp etter arbeidet og skuet verket, det var da jeg sa til meg selv "jeg... en nerd?" kan også legge til en siste ting til: jeg har ikke vindu. Endret 31. mars 2004 av sINNsRO Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Problemene med en del billigere slanger er at de ganske lett kan bli klemt flate hvis de blir bøyd for mye, og at de kan bli myke og rett og slett kollapser når de blir varme. Da kan de lett gli løs fra festene, og du har plutselig flere liter vann i datamaskinen din Gjelder dette clas-ohlson slangene?? Har nettopp kjøpt 5 m. Men det blir jo ikke så morsomt hvis hele pcen fylles med vann, og datautstyr til 8 tusen kroner går i stykker Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Ja, dette gjelder clas ohlson slangene! Delvis ihvertfall. De blir ikke klemt helt flate, men de kan bli kanskje flate. Men dette merker du uansett når du setter igang pumpe/monterer slangene. EDIT: Koster 99kr i oslo. Endret 20. juni 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) De slangene ligner noen de selger på biltema som er like har jeg brukt til andre formål, http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=17729 og de egner seg ikke til vannkjøling. De holder ikke høy nok kvalitet, stor fare for lekkasjer ved nipler, fordi de vider seg veldig ut over tid, jeg brukte dem til og pumpe olje, og de var fine med en gang, men ble knallstive til neste gang jeg skulle bruke dem, ca. 1 år. 10mm ble nok veldig fort til 12 mm innvendig diameter. Jeg tror derimot biltema har andre slanger, dog ikke gjennomsiktige, som er av tilstrekkelig kvalitet. Kanskje det går og bruke 9mm slanger av de trykkslangene. Endret 21. juni 2004 av Martin_03 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg kjøpte også slanger på co, men de var stive som fy! Mulig de har tatt inn noen nye, men jeg har bestilt meg nye slanger fra microplex (kuriyama eller noe) Btw hvorfor har du satt minne brikkene dine slik, de står jo ikke i dualchannel jo... Har du to ulike brikker eller noe? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 pc 2004, har du opplevd noen problemer med clas ohlson slangene?? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://www.wikdahl.net/old/slanger.shtml neiognei slangene kan begynne å morkne etter tid eller skjedde det bare med han på grunn av den grønne uv tilsetningen?? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har hatt samma slangene i pcen min i 2 mnd, ingen problmer med de.. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har hatt samma slangene i pcen min i 2 mnd, ingen problmer med de.. Jeg har mistanke om at de fleste slangene som selges er bak mål, selv de som microplex selger. Problemet med biltema slangene er at de blir knallstive etterhvert. Jeg tviler derimot på at microplex sine billigste slanger er særlig bedre. Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ang rydding så er det jo ganske digg når det er gjort(da kan man jo rote enda mer). Gjorde det får ikke så lenge sia, og ikke får å skryte men resultatet ble meget bra kan også legge til at jeg fikk kiling imagen når jeg reiste meg opp etter arbeidet og skuet verket, det var da jeg sa til meg selv "jeg... en nerd?" kan også legge til en siste ting til: jeg har ikke vindu. Dette med casemods av typen vinduer og neonlys syns jeg er kjempelatterlig, det samme syns jeg om styling av biler, det er samme sak..Og jeg skjønner ikke hvem som blir imponert av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå