PC^2020 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei, jeg har drevet å fiksa litt på et kabinett, fant ut at jeg trengte mere slange, og tok turen til clas ohlson, der jeg fant en rull med 5 meter 7 X 10 MM slange, som passet til kjølinga mi. Slangen er sinnsykt myk og veldig digg å legge opp, de er myke som rakkern! Beste jeg har vært borti. Se her hvor mye de er: Her bøyer jeg slangene, uten makt.. myke og fine, noe som ville vært umulig med de stive vanlige slangene. Og her bare henger slangen og dingler av seg selv, fordi den er sååå myk og fin. Og her ser man at man ikke trenger noe makt for å klemme de sammen heller.. Konklusjon: +pris! kostet 50 kr for 5 meter +kjempe myke +lette å arbeide med +endelig noen slanger som både du og pcen din kan være venner med! -Vet ikke om lsangene blir ødelagte over lang tid, men de er sertfiserte for olje.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Ooh!, de der såg passe perfekte ut De har den ikke på sia si da? (*sjekke) Endret 28. mars 2004 av razer Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) De slangene så litt pinglete ut. Jeg tror de kommer til å knekke fort, å da skjønner du selv hva som kommer til og skje.. håper du har tenkt på det. Edit: Hvis du da ikke bruker fjær som på mist settet. Da skulle det vel gå greit. Endret 28. mars 2004 av Peacock Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 de selger akkurat de samme på biltema.. har de selv 20kr 5 meter billig å bra Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) knekke? altså når du bøyer dem så skjer de tikke noe spessialt, feks. at de, ja hva skal jeg kalle det. At de blir klemt? det skjer ikke, her har dere et bilde av hvordan det ser ut inni. http://home.no.net/aod/forum/servermod/inn...ing%20dritt.JPG Og så er det behagelig at det slangene ikke tar over makten til pumper osv, nå driver de ikke å ligger rundt i kabinettet men nå kan de stå, fordi det er ikke noe sånn hardt spenn. Og btw. man ville aldri klart å bøye og benne, klemme så mye på de dritt slangene man kjøper på microplex, får med i dissa ferdigsettene osv. Edit: her er et til bilde.. uff skulle ikke hatt på den gule konditor fargen, er ut som piss som ahr surklet nedi en dass i 2 uker.. Endret 28. mars 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du burde seriøst rydde opp litt i pc'en din. Uansett, harde slanger som du får med sett og på microplex kan du bare varme opp litt med en varmluftpistol, så blir di myke og fine å jobbe med. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Wow, kanskje kjøpe et nytt fulltower? Ja jeg sikter til http://home.no.net/aod/forum/servermod/inn...ing%20dritt.JPG. Eller prøve og gjemme ledninger litt her og der on topic: hadde slike slanger før jeg også, som kabelbeskyttere.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har tenkt å rydde opp, men gidder ikek før jeg kanskje anskaffer et vindu, alt er kjøling og fint der inne.. Og ejg har et fulltower, men gidder ikke bruke det.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 uff skulle ikke hatt på den gule konditor fargen, er ut som piss som ahr surklet nedi en dass i 2 uker.. Eller cola. Jeg kjøpte 10m drikkevannslange på biltema for 60, de suger, ikke kjøp! Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Viss du skal rydde opp i kabinettet er kabelstrømper sykt greit, og ser sykt digg ut. Veldig stress å få på (må demontere Drev kabler og ATX kabel til HK) men ser sykt digg ut etterpå. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MICLV12N150 her er et eksempel på Kabelstrømper. De kan fås i de fleste farger. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Skal ikke viften være på utsiden og radiator på innsiden? Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Skal ikke viften være på utsiden og radiator på innsiden? Hva er Forskjellen? tenk at den var på innsiden,da ville alle diskene og drevene varmet opp radiatoren,sikkert 0,5-1 grad forskjell på ut og inn vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Sikker på det? Nå blir jo all den varme luften blåst ut på radiator. Ville det ikke vert bedre om du blåste kald luft utenfra på radiatoren? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Sikker på det? Nå blir jo all den varme luften blåst ut på radiator. Ville det ikke vert bedre om du blåste kald luft utenfra på radiatoren? Du trenger jo ikke og blåse luften igjenom radiatoren. Du kan trekke den igjenom. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Sikker på det? Nå blir jo all den varme luften blåst ut på radiator. Ville det ikke vert bedre om du blåste kald luft utenfra på radiatoren? Du trenger jo ikke og blåse luften igjenom radiatoren. Du kan trekke den igjenom. Vil ikke det være mye mindre effektivt? Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Sant nok, men jeg tror det kanskje ødelegger luftgjennomstrømningen litt... Viss han skal ha den viften som trekker inn bør han iallfall ha en vifte i toppen som hjelp PSU å trekke luften ut. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 jeg har en 120 MM vifte i sidedøra. Og disk tempen er på 29-35 grader.., og det er fysisk umulig å sette radiatorn på innsiden, den passer ikke. Og jeg har kabelstrømper inni pcen, ser du ikke det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå