Gå til innhold

Slanger fra Clas Ohlson

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har drevet å fiksa litt på et kabinett, fant ut at jeg trengte mere slange, og tok turen til clas ohlson, der jeg fant en rull med 5 meter 7 X 10 MM slange, som passet til kjølinga mi.

Slangen er sinnsykt myk og veldig digg å legge opp, de er myke som rakkern! Beste jeg har vært borti. Se her hvor mye de er:

Her bøyer jeg slangene, uten makt.. myke og fine, noe som ville vært umulig med de stive vanlige slangene.

P1010002.JPG

Og her bare henger slangen og dingler av seg selv, fordi den er sååå myk og fin.

P1010003.JPG

Og her ser man at man ikke trenger noe makt for å klemme de sammen heller..

P1010009.JPG

Konklusjon:

+pris! kostet 50 kr for 5 meter

+kjempe myke

+lette å arbeide med

+endelig noen slanger som både du og pcen din kan være venner med!

-Vet ikke om lsangene blir ødelagte over lang tid, men de er sertfiserte for olje.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De slangene så litt pinglete ut.

Jeg tror de kommer til å knekke fort, å da skjønner du selv hva som kommer til og skje..

håper du har tenkt på det. ;)

Edit: Hvis du da ikke bruker fjær som på mist settet. Da skulle det vel gå greit.

Endret av Peacock
Lenke til kommentar

knekke? altså når du bøyer dem så skjer de tikke noe spessialt, feks. at de, ja hva skal jeg kalle det. At de blir klemt? det skjer ikke, her har dere et bilde av hvordan det ser ut inni.

http://home.no.net/aod/forum/servermod/inn...ing%20dritt.JPG

Og så er det behagelig at det slangene ikke tar over makten til pumper osv, nå driver de ikke å ligger rundt i kabinettet men nå kan de stå, fordi det er ikke noe sånn hardt spenn.

Og btw. man ville aldri klart å bøye og benne, klemme så mye på de dritt slangene man kjøper på microplex, får med i dissa ferdigsettene osv.

Edit: her er et til bilde.. 7Radiaotr,%20med%20piss_gul%20vannfarge_konditor.jpg

uff skulle ikke hatt på den gule konditor fargen, er ut som piss som ahr surklet nedi en dass i 2 uker.. :thumbdown::green:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Sikker på det? Nå blir jo all den varme luften blåst ut på radiator. Ville det ikke vert bedre om du blåste kald luft utenfra på radiatoren?

Du trenger jo ikke og blåse luften igjenom radiatoren. Du kan trekke den igjenom.

Vil ikke det være mye mindre effektivt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...