Preciouz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Poste tidligere en tråd om hvorfor jeg ikke fikk skjermbilde på min shuttle sb61g2 og tror jeg har finni feilen. Shuttle SB61G2 som jeg har ødelegger ram brikker og det er jo kjent at en maskin uten ram eller med defekt ram ikke gir bilde på skjermen. Jeg kjøpte inn en Crucial 512mb DDR PC2700 brikke sammen med shuttlene, og puttet den i, men ingenting funket. Prøvde så med et agp-kort da biosen setter agp porten som standard for skjerm når biosen resettes, men det hjalp ikke. I dag så prøvde jeg ram brikkene til en kamerat, typen Twinmos PC2100 512mb DDR og det funka fortsatt ikke. Prøvde med denne brikken og min ny innkjøpte med shuttlene, funket fortsatt ikke. Men så satt jeg rambrikka tilbake i kompisen min sin pc, der funka den ikke lenger. Han manglet plutselig 512mb ram da, så prøvde jeg min brikke i kompisen min sin pc og den funket ikke der heller. Skjedde det samme i pcen hans om en av våre ødelagte rambrikker sto aleine i, inget bilde på skjermen. En erfaring rikere og dette skal norek få erstatte. Er dette en kortsluttning i hk? Hva kan dette komme av? Jeg som kjøpte ny pc for å ha på TG04. Endret 28. mars 2004 av Preciouz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Synes du burde endre topic til "min Shuttle SB61G2 ødelegger ram brikker". Ditt tilfelle gjelder selvsagt ikke alle Shuttle SB61G2 maskiner. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Min er helt fin. Har samme shuttle og ram som du har. Tror nok jeg ville ha vurdert å returnere den. Lenke til kommentar
Preciouz Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Topic changed. Den blir sendt inn på mandag, sammen med en tlf samtale til norek. Jeg vil at de skal erstatte rambrikkene shuttlene har ødelagt, for jeg det? For som regel beskjed om å prøve forskjellig ram osv når en tar kontakt med dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Topic changed.Den blir sendt inn på mandag, sammen med en tlf samtale til norek. Jeg vil at de skal erstatte rambrikkene shuttlene har ødelagt, for jeg det? For som regel beskjed om å prøve forskjellig ram osv når en tar kontakt med dem. Du bør kreve ny ram, ja. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Min funker også helt fint. Tror du bør spare deg bryet med å få erstatning, jeg tror aldri det vil skje. kjør vanlig retur på ram. Endret 28. mars 2004 av mad_arab Lenke til kommentar
Preciouz Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Min rambrikke er grei å sende i retur, men ikke kompisen min sin, for shuttlene har ødelagt den også. Jeg skal ha erstattning for den også. Ellers ligger det en retur klar på shuttlene, ska bare ringe norek imårra og forklare det jeg fant ut i helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå