Gå til innhold

Hva synesdere om det nye designet til komplett.no?

Hva synes du om det nye designet til komplett.no?  

219 stemmer

1. 1. Hva synes du om det nye designet til komplett.no?

• Bra
      44
    • Bra, men brukervennlighetern er redusert
      31
    • Ok
      37
    • Dårlig
      88
    • Har ikke sett værre
      18

Anbefalte innlegg

klo skrev 28/03/2004 : 01:52

Hvor er det blitt av sorter etter pris? 

Flyttet opp i menyen øverst til venstre. Her kan du for øvrig også sortere på navn i stigende/synkende rekkefølge, velge å kun se produkter på lager og angi pris fra og til på produktene.

Se der ja ! :)

Ellers så syns jeg bare at skriftstørrelsen på produktnavn er for stor slik at det blir uoversiktelig når man kommer på sider med mange varer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Positivt: Bilder til varene

Negativt: Liten font, for "lys" side, ukens tilbud var litt gjemt bort, de fire rutene under de 2 Store rutene er nesten umulig å lese. Får dere opp størrelsen på fontene og "dimmer" litt på sida så er den bra nok, Men jeg foretrekker den gamle, men det er vel fordi jeg er vant med den...

Kjører Opera og har res: 1280x1024

Håper Visa betaling kommer snart...

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Så fint ut det nye designet ja, men er det bare meg eller har flere produkter forsvunnet med denne omleggingen? :dontgetit: Jeg likte spesielt godt at man nå kan se antallet på varer som er i bestilling :yes:

Jeg savner fortsatt muligheten for å sette opp tilbud bestående av flere varer og sende en enkel link til andre, istedenfor slik som nå hvor man må bruke den tungvindte metoden med klipp og lim av hver enkelt vare hvis man vil vise tilbudet til andre... :(

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
NeoRag- skrev 28/03/2004 : 02:45

Et lite spørsmål, hvorfor roteres de 4 små rutene? "På tide med ny skjerm?" "Påskeferie = bilder" "Husk Fjellvettsregel nr 6" " Ukens tilbud"? 

En liten test, er usikker på om vi skal beholde det slik. Hva synes du ? Fordelen er litt mer "liv" på siden, ulempen er uforutsigbarhet.

Lenke til kommentar
snorreh skrev: 28/03/2004 : 02:32 

Jeg savner fortsatt muligheten for å sette opp tilbud bestående av flere varer og sende en enkel link til andre, istedenfor slik som nå hvor man må bruke den tungvindte metoden med klipp og lim av hver enkelt vare hvis man vil vise tilbudet til andre... 

Det kommer, det kommer :)

Lenke til kommentar
NeoRag- skrev 28/03/2004 : 02:45

Et lite spørsmål, hvorfor roteres de 4 små rutene? "På tide med ny skjerm?" "Påskeferie = bilder" "Husk Fjellvettsregel nr 6" " Ukens tilbud"?  

En liten test, er usikker på om vi skal beholde det slik. Hva synes du ? Fordelen er litt mer "liv" på siden, ulempen er uforutsigbarhet.

Jeg synes "Ukens Tilbud" bør ha en fast plassering på siden, ellers kan dere rotere det/noe annet så mye der vil. (Alt med måte tho ;))

Lenke til kommentar
Jeg savner fortsatt muligheten for å sette opp tilbud bestående av flere varer og sende en enkel link til andre, istedenfor slik som nå hvor man må bruke den tungvindte metoden med klipp og lim av hver enkelt vare hvis man vil vise tilbudet til andre...

Det kommer, det kommer :)

Kjempebra! :thumbs:

Lenke til kommentar

Synes den nye siden var meget bra, følger utviklingen innen salg/markedsføring ganske bra! Skulle trodd at det var en hel haug med gamle menn her, som var redd for forandringer :p Flott Komplett.

Hilsen en ikke-fanatisk komplett kunde ;)

Lenke til kommentar
Pytagoras skrev 28/03/2004 : 02:48

Don't fix it, if it ain't broke.. 

Mimre-mimre

Håper verden har gått litt fremover ;)

Hadde det stått mellom den.. grønnsaken.. du henviser til og dagens design, hadde nok dagens design vært å foretrekke. Men min mening er at det foregående designet var så mye enklere og penere enn det som ble lagt ut i dag.

Som Komplett-kunde siden sommeren 2002 har jeg ikke vært noe annet enn veldig fornøyd med design og utførelsen av siden i sin helhet. Har tittet innom andre nettbutikker, men har som oftest gitt opp pga. rotete design. Godt mulig det er fordi jeg har vært så vant med hvordan produktene ble presentert på siden deres, men alle andre sider hadde enten bilder eller andre måter å gjøre det vanskelig å få en oversikt over hva de hadde å tilby.

Endret av Pytagoras
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...